Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet

Oppildnet av fisetråden, så kommer jeg nå med en oppfølger.

Hva ville du synes om at typen la seg under din dyne, slapp en sur fis, trakk seg raskt tilbake og pakket dyna di igjen slik at du fikk en "overraskelse" nå du skulle legge deg under dyna di?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ville du synes om at typen la seg under din dyne, slapp en sur fis, trakk seg raskt tilbake og pakket dyna di igjen slik at du fikk en "overraskelse" nå du skulle legge deg under dyna di?

Hadde stikki rompa inn under dyna hans, lata som om jeg hadde litt mer spenstige hensikter, slippi en skikkelig jævel, for deretter å le rått. Man må ta igjen med samme mynt, ærlig talt.

Skrevet
Hadde stikki rompa inn under dyna hans, lata som om jeg hadde litt mer spenstige hensikter, slippi en skikkelig jævel, for deretter å le rått. Man må ta igjen med samme mynt, ærlig talt.

Enig. Som man reder ligger man. :ler:

Skrevet

:ler:

jeg hadde vel spurt hvorfor han i all verden gjorde det og egentlig ledd. For det er ikke noe jeg ser for meg at han kunne gjort

Gjest Alabama
Skrevet

Hvis kjærsten min gjorde det hadde vi fått oss en god latter begge to!

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet

Dere får prøve det på typen..:) Dette stuntet er en videreutvikling av "fise i glasset og snu det oppned på bordet trikset" :fnise:

Skrevet

Det at du kan skrive et innlegg som dette, og muligens er 42 år (som det står i profilen din) er bare helt usmakelig. Nicket er "fjøsnisse" og du skriver om fising...så veldig turn-off.

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet
Det at du kan skrive et innlegg som dette, og muligens er 42 år (som det står i profilen din) er bare helt usmakelig. Nicket er "fjøsnisse" og du skriver om fising...så veldig turn-off.

Beklager deres høyhet! Går nå inn på soverommet og påfører meg selv 42 slag med min nihalede katt.

Skrevet

Hadde dette skjedd meg, at en partner gjorde det du skrev i innlegget, så ville jeg ha blitt veldig overrasket og brydd, da jeg kun dater høflige, siviliserte menn, som aldri ville ha funnet på å gjøre noe som pubertalt. Det er skikkelig harry, så jeg ville ha gjhort det slutt med en "mann" som var slik.

Skrevet
Hadde dette skjedd meg, at en partner gjorde det du skrev i innlegget, så ville jeg ha blitt veldig overrasket og brydd, da jeg kun dater høflige, siviliserte menn, som aldri ville ha funnet på å gjøre noe som pubertalt. Det er skikkelig harry, så jeg ville ha gjhort det slutt med en "mann" som var slik.

HAHAHAHAHA tuller du???

Syns det er litt artig jeg, hadde klart gjordt hevn :skratte:

Skrevet

Jeg svarte i den forrige tråden at det er skikkelig avtennende med fising, men i dette tilfelle tror jeg faktisk jeg hadde begynt å le...

Men, det hadde absolutt ikke blitt noe sex på mannen den kvelden, for å si det sånn...

Skrevet
HAHAHAHAHA tuller du???

Syns det er litt artig jeg, hadde klart gjordt hevn :skratte:

Tuller ikke nei, synes det er så skikkelig harry og barnslig at jeg ville ha fått sjokk om en "voksen mann" ville ha funnet på sånt. Jeg omgås såpass veloppdragne menn at jeg ville ha fått storsjokk. Faktisk. Glad jeg slipper å oppleve menn som det der!

Skrevet
Tuller ikke nei, synes det er så skikkelig harry og barnslig at jeg ville ha fått sjokk om en "voksen mann" ville ha funnet på sånt. Jeg omgås såpass veloppdragne menn at jeg ville ha fått storsjokk. Faktisk. Glad jeg slipper å oppleve menn som det der!

Det er forskjell på en date og en kjæreste. Daten hadde blitt kuttet ut med en gang, men kjæresten beholder jeg. Og veloppdragne menn kan godt få lov til å være barnslige og harrye innimellom. Det er hvertfall jeg ;)

Skrevet

Jeg lurer av og til på om begrepet kjærlighet er i ferd med å reformeres :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hva i helsike er vitsen med det fisepratet?

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet
Hva i helsike er vitsen med det fisepratet?

Heve nivået her.

Skrevet

Tihi, her er det jeg som slipper de sureste fisene, og jeg er damen. Mannen min hevner seg med å fise under dynen, for så å pakke dynna rundt ansiktet mitt. Han koser seg når jeg slåss forgjeves, og må inndra hans lukter. Vel, vi har det ustyrtelig morsomt sammen. Masse lek, og moro gjør livet bra og leve. Er man for høytidelig blir man bare sur og gretten, og får masse rynker

Skrevet

Haha, du må ha en skikkelig tjukk jernstang trøkt opp i ræven så streit som du er!:P

Tihi, her er det jeg som slipper de sureste fisene, og jeg er damen. Mannen min hevner seg med å fise under dynen, for så å pakke dynna rundt ansiktet mitt. Han koser seg når jeg slåss forgjeves, og må inndra hans lukter. Vel, vi har det ustyrtelig morsomt sammen. Masse lek, og moro gjør livet bra og leve. Er man for høytidelig blir man bare sur og gretten, og får masse rynker

Jepp! Hva er vitsen med å være sammen med en mann som ikke får deg til å le?! Det er jo kåret i utallige kåringer, og jeg er helt enig i, at humoristisk sans er det viktigste for kvinner og menn. Hadde jeg vært mann og truffet hun kjerringen øverst her, så tror jeg jeg hadde løpt!:P

Gjest Fjøsnisse42
Skrevet
Haha, du må ha en skikkelig tjukk jernstang trøkt opp i ræven så streit som du er!:P

Jepp! Hva er vitsen med å være sammen med en mann som ikke får deg til å le?! Det er jo kåret i utallige kåringer, og jeg er helt enig i, at humoristisk sans er det viktigste for kvinner og menn. Hadde jeg vært mann og truffet hun kjerringen øverst her, så tror jeg jeg hadde løpt!:P

Enig, sure og pripne kvinnfolk er værste turnoff. La oss le :) når vi kan, vi dauer snart.

Skrevet

Jeg tror nok at den tykke jernstangen går tvers gjennom hodet på de som mener fising er tingen som gjør at man ler i parforholdet.

De mennene jeg kjenner er mer intelligente, så de får meg til å le ved å berøre det intellekturelle. Men det blir vel vanskelig når dere har den jernstangen tvers gjennom hodet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...