Zafir Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 Hei alle damer (kanskje mest til de som har erfaring med amming/brystspreng) Jeg er ei jente som har lyst på en liten en.(5år siden sist) Er nå i min første syklus uten hormon-spiral, og har hatt utrolige ømme pupper i flere dager nå. Har følelsen av at puppene "strammer" seg slik det gjør ved utdrivningsrefleks....Jeg må sjekke flere ganger om dagen om jeg lekker, men det har jeg jo selvsagt ikke gjort Klemmer jeg på dem kommer det ut noen dråper melk (dette er jo nokså normalt flere år etter amming). Syklusen min er forskyvd, så jeg vet ikke om den rare ømheten kommer pga EL eller mens. Mitt spørsmål: flere som har denne utdrivningsrefleks-følelsen når dere har EL eller mens? (tror ikke jeg er gravid altså, men begynner nå å lure....) Da jeg hadde hormonspiral fikk jeg også ømme bryster ved mens, men ikke SÅÅÅÅÅ mye som nå. Snåle greier 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg har så lenge jeg kan huske vært plaget av ømme bryster ca 14 dager før mensen. Når det er på vei til å gå over igjen,så kommer mensen noen dager senere.Har en fin pekepinn sånn jeg Jeg har så utrolig vondt under denne perioden at bare det å gå i trapper er helt forjævlig. Men når jeg slutta på pilla nå sist,for ca en måned siden,fikk jeg ømme bryster nesten umiddelbart etter slutt. MEN,det som var skikkelig merkelig var at selve brystene var ikke ømme.Men brystvortene ble forferdelig vonde.Akkurat som om de skulle være solbrent. Jeg fikk også en brun ring rundt (litt pinlig dette her siden jeg faktisk er utdanna hjelpepl. ) men den brune ringen du har rundt brystvorta Dette var jo en fin beskrivelse som alle fikk masse ut av Jeg begynte faktisk å bli redd for en eventuell graviditet,for noe sånnt har jeg aldri opplevd før. Men mensen kom og puppa er som før Min ærfaring er at piller/hormoner i hele tatt kan styre og ståke noe sinnsykt i kroppen din.Nesten ingenting er som før. En trøst er vel at ting forhåpentligvis vil stabilisere seg etterhvert. Hilsen meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 12. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 12. april 2002 Hei Thea Takk for at du svarte meg! Det ser ut som at det er mensen som er på vei(håper det iallefall, så kan jeg sette igang med prøvinga ) Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå