Gjest ts Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 i dag har jeg løpt 70 minutter, gått tur 45, gjort husarbeid i 3 timer, syklet en time, og stort sett ikke stille ett sekund. derfor går jeg ut i fra at kroppen min trenger mer næring i dag, enn andre dager når jeg nesten ikke gjør noe, allikevel føler jeg meg ikke særlig mye sultnere i dag enn andre dager, men når jeg ikke skal slanke meg, bør jeg spise mer i dag selv om jeg ikke egentlig er sulten?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hørt om balansegangen i inntak og forbruk av energi? Selvfølgelig må du spise mer de dagene du trener hardt enn de dagene du ikke gjør det! Kroppen tåler nok en slik dag du har hatt i ny og ne, men den vil jo etterhvert si fra om underskuddet er konstant over tid.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Ja, du bør spise mer i dag. Men ofte kommer sulten en dag eller to senere.Om noen dager kan du kjenne deg mer sulten enn du pleier, selv om du da ikke er i så mye aktivitet. Likevel må du spise til du blir mett da også for å fylle på lagrene igjen, selv om det er mer enn du pleier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå