Gå til innhold

bukser!


Gjest Gjest_guro_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_guro_*

Har akkurat kommet hjem fra nok en frustrerende olabuksehandletur. Finner jo aldri bukser som passer. Mitt problem er at jeg har ganske kraftige lår, men ikke spesielt stor rundt hoftene. Derfor blir de buksene som passer i livet ofte for trange, og rare rundt låra, og de som passer på låra blir altfor store i livet! Noen som har noen tips til noen merker som har busker som kan passe til meg??

Og en ting til: er det bare meg som har problem med at bukser som er fine når jeg står oppreist, sklir ned sånn at jeg viser omtrent alt jeg har under, når jeg setter meg på en stol, eller på huk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cheap monday? Disse har flere fasonger. Jeg har et par i strech med høyt liv, og de sitter veldig pent. Har også en bukse av merket b2b (eller noe sånt) som har god strech i lårene og samtidig sitter pent også etter et par vask.

Det at de glei ned slet jeg litt med før, men etterhvert som jeg er blitt litt eldre, og motene har endret seg litt, har jeg blitt større og større tilhenger av de som er høye i livet. Nå synes jeg dette er mye penere enn hoftebuksene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...