flYflax Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Jeg kommer ikke inn på et forum jeg er medlem på og får denne feilmld General Error Could not query forums information DEBUG MODE SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_forums.MYI' (errno: 145) SELECT f.*, p.post_time, p.post_username, u.username, u.user_id FROM (( phpbb_forums f LEFT JOIN phpbb_posts p ON p.post_id = f.forum_last_post_id ) LEFT JOIN phpbb_users u ON u.user_id = p.poster_id ) ORDER BY f.cat_id, f.forum_order Line : 167 File : index.php Jeg har hatt flere personer til å gå inn og alle kommer inn.. Utenom meg, noen smarte her som vet hva som har skjedd?? Hva jeg skal gjøre?
Temposonic Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Det er ikke noe galt fra din side. Dette er feilmeldinger fra databasen. En teknisk feil på forumet.
feuerstein Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Jeg gjetter at ingen av dem du har sendt for å sjekke har vært innlogget, de har bare vist forumet som gjest, mens du er medlem og har satt maskinen til å huske din innlogging? Når det da virker for gjester og ikke virker for deg tolker jeg det slik at forumet har en feil i systemet for innloggede brukere. Du kan jo prøve å slette cookies for å bli oppfattet som gjest, så kan du se om forumet har en informasjonstråd om hva som foregår.
Gjest Isobutane Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Mest sannsynlig er det slik feuerstein sier. Altså en feil i databasen. Du kommer sikkert inn som gjest. Har du noen mulighet til å kontakte admin?
flYflax Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk for svar! Jeg har prøvd å sendt mail og slikt, men admin har vært fraværenede i mange mnd samme med den ene moderatoren... Jeg skal prøve å slette cookie hvis ikke får jeg bare begynne å bombandere admin med mail til h*n gidder å svare.
Gjest Isobutane Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk for svar! Jeg har prøvd å sendt mail og slikt, men admin har vært fraværenede i mange mnd samme med den ene moderatoren... Hmm..er du sikker på at det forumet er verdt å bruke energi på?
flYflax Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Huff, jeg skulle ønske jeg kunne svare nei... Men det oppstartede forumet har jeg vært medlem i siden 02, og det ble lagt ned (Var et stort forum engang i tiden.) og de "ga oss" dette forumet isteden i begynnelsen av året ifjor... Jeg har vært medlem der så lenge og må vel regne meg selv som liiitt avhengi av det. Jeg har nå gjort som dere sa, men ikke noe resultat desverre Og nå er det bare mer og mer feilmld. (Dvs forskjellige.)
Gjest Isobutane Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Jeg skjønner hva du mener. Etter så lang tid har man på en måte vokst fast. Men siden admin ikke har vist seg på så lang tid tyder det på at eierne av forumet har mistet interesssen, om det ikke er sykdom inne i bildet da. Flere og flere feilmeldinger tyder jo på at forumet ikke blir vedlikeholdt. Det burde jo være noen der som kan yte et visst mål av service overfor sine brukere.
Gjest Isobutane Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Jeg har forresten nesten samme problem selv, i et lite forum jeg påtok meg å være admin for. Jeg har ikke fått kontakt med eieren på nesten et år, og får ikke gitt beskjed om at jeg ønsker å gi meg som admin. Og jeg har ikke samvittighet til å bare bli borte. Så der henger jeg, hehe..
flYflax Skrevet 24. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2008 Hihi! Ikke lett det altså... Forumet jeg er med på er det et tvproduksjons selskap i utlandet som eier.. Kansje jeg får sende en mail til dem? En ting til som er irriterende med forumet er at man må godkjennes av en mod eller admin før man kan poste, og vi har ikke hatt flere nye medlemer på mange mnd... Rett og slett fordi ingen kan godkjenne dem.
Gjest Isobutane Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 Det går kanskje an å forsøke med en mail til dem. De bør i alle fall kunne svare på om forumet fortsatt skal eksistere. Ønsker de å legge ned bør de gjøre akkuart det, ikke bare la ting skure. Det virker lite seriøst synes jeg. Særlig når det er slik at noen skal godkjenne nye brukere.
flYflax Skrevet 24. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. august 2008 Nå begynner jeg nesten å lure på om det er meg det er noe galt med!! Eller dvs dataen min... Denne feilmeldingen fikk jeg når jeg gikk inn på kg nå, helt øverst rett under linkene. Ja, jeg tror jeg skal sette meg ned å skrive en mail.. Jeg vet om flere av de "gamle" som er på det forumet som kan godt tenke seg å ta Mod jobb, eventuelt Admin jobb på seg, bare for å holde forumet igang.. Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on 'pubsys.db.hw.no' (4) in /home/lib/Database.lib.php on line 120 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 224 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 224 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 268 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 224 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 224 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 268 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 224 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 224 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lib/Database.lib.php on line 268
Gjest Isobutane Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Det er ikke din maskin det er noe galt med. KG har serverproblemer for tiden, og slike feilmeldinger dukker opp stadig vekk. Jeg får dem jeg også. Men det jobbes med saken, i følge Hilde og Mette. Det kan imidlertid ta litt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå