Gå til innhold

Et hjem for meg, et hjem for kverulanter.....

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hva er det med folk?

Blir helt sprø. Det bor jo en kverulant i alle hus hvor det er mer enn en boenhet.

Vi har fint anmodet naboen om å få hugge/ beskjære et tre som tar en del kveldsol.

Vi skrev et høflig og passe formelt brev( med kopi til alle boenhetene) der vi også tilbød dem kompensasjon.

Dette brevet fikk de før husmøtet, som vi via kjente hadde fått vite når det skulle være.

Saken er den at en av beboerne der er en kverulant av de sjeldne.

Han møtte ikke på dette møtet, og løy meg rett opp i fjeset i går om at det ikke hadde vært noe møte. Det han ikke visste var at jeg hadde snakket med de andre i huset, og de hadde vedtatt på siste husmøte at det var i orden at vi hugget ned det treet.

Jeg hadde til og med snakket med en av de andre i huset rett før han begynte å hisse seg opp.

Nå lar jeg meg ikke hisse opp unødig bare det at jeg ikke kranglet tilbake gjorde han ekstra sint. Ble bl.a kalt vandal.

Det beste var at han kom ned og ba om unskyldning for at han kjeftet seinere på kvelden.

Og da han gikk sa han: det er greit bare hugg treet.

Da hadde vi hørt ned i veien hos oss at han kjeftet vilt på to av de som bor samme hus som han.

Moralen er: tenk dere om før dere ber om å felle naboens trær, vær forberedt på at det kan bli en kamp.

Det beste er et lite hull nederst på stammen og hell i saltsyre.

Da kan du si: oi så synd at treet døde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Missuganda

Trenger vi virkelige flere slik tråder som dette. Jeg har merket meg at disse trådene uansett slir ut. :-?

Jeg skjønner at intensjonen er god, men konsekvensene blir dårlige. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Trenger vi virkelige flere slik tråder som dette. Jeg har merket meg at disse trådene uansett slir ut. :-?

Jeg skjønner at intensjonen er god, men konsekvensene blir dårlige. :wink:

Leste du innlegget. Dette er fra RL, og har i utgangspunktet ingenting med KG å gjøre bortsett fra at jeg ville ha ut litt frustrasjon. Vi er på tema hus og hage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Leste du innlegget. Dette er fra RL, og har i utgangspunktet ingenting med KG å gjøre bortsett fra at jeg ville ha ut litt frustrasjon. Vi er på tema hus og hage.

:hoho::hoho: Nå ler jeg så jeg griner.... :oops: nope leste ikke hele innlegget - sorry :oops: skal ikke gjenta seg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...