Gjest Gjest_Jasmin_* Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Hvilken bok av Marian Keyes synes du er best?
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hvilken bok av Marian Keyes synes du er best? Rachels ferie.
Gjest -Maggie- Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg har ikke lest så mange, men av de jeg har lest er det Rachels ferie som var best.
ToveM Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Har lest de fleste av henne, men kan sannelig ikke si hvilken jeg likte best
angeleyes Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Jeg har lest flere av henne, men vet ikke helt hvem jeg likte best. Rachels ferie kanskje?
Søtpotita Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Dette var vanskeleg å svare på...eg har lest ein god del, men eg syns dei går litt inn i kvarandre og det er vanskeleg å skilje dei. Kanskje Engler i LA?
MarianneE Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Kanskje Engler i LA? Den synes jeg var kjedelig!
Søtpotita Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Den synes jeg var kjedelig! Uff, det var dumt...
Gjest antigartner Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 (endret) Jeg synes også bøkene hennes går litt inn i hverandre, men det er jo ikke noe rart. De handler jo om hver sin søster i den samme søskenflokken, alle sammen. Jeg har lest alle, og tror jeg likte "Rachels holiday" best. Vet ikke hva den heter på norsk. Edit: jeg leste de andre svarene litt bedre, og den heter tydeligvis Rachels ferie. Det fine med denne boken er at den ikke bare er overfladisk (Jeg synes de andre følger omtrent denne oppskriften: du har det fælt, og deretter slanker du deg og får ny stil, og så forstår du at det er den du er inni deg som er viktig, og til slutt får du kjæreste). Endret 24. august 2008 av antigartner
Gjest Peachbud Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 Har det kommet bok om den yngste av søstrene enda?
Gjest antigartner Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Tror ikke det er kommet noen bok om Helen ennå.
Søtpotita Skrevet 24. august 2008 #14 Skrevet 24. august 2008 Jeg synes også bøkene hennes går litt inn i hverandre, men det er jo ikke noe rart. De handler jo om hver sin søster i den samme søskenflokken, alle sammen. Handlar alle bøkene til Marian Keyes seg om same søskenflokken???
Gjest antigartner Skrevet 24. august 2008 #15 Skrevet 24. august 2008 Ïkke helt, men ganske mange. Se følgende fra Wikipedia: "Marian Keyes novels are usually not written as serials nor with sequels or prequels, except for what has been known amongst her fandom as the "Walsh Sister Series" though it is not a series officially since reading one of the books that came after previous ones would not affect the reader's understanding of the plotline or characters; but would provide better background on character studies and some background information. The Walsh Sister Series are written in order from the eldest to the youngest sister: Claire Walsh is the main character of Watermelon; Rachel in Rachel's Holiday; Margaret in Angels; and Anna in Anybody Out There? Each book and character deals with a different theme in overcoming a massive struggle, usually a dark one. A book is yet to be published which centers on the fifth and youngest sister, Helen." Da jeg skrev forrige innlegg trodde jeg faktisk enda fler av bøkene handlet om søskenflokken, men der ser en bare hvor "like" de er. Likevel, jeg liker godt å lese bøkene hennes som avkobling.
Aja Skrevet 24. august 2008 #16 Skrevet 24. august 2008 Jeg syntes også at Engler i LA var kjedelig og en stor skuffelse. Anbefaler 'Er du der ute'? Den har en dypere mening skrevet på en genial måte. Nest etter den liker jeg også Rachels ferie best Hva slags forfattere liker dere ' i samme stil' ?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #17 Skrevet 24. august 2008 Sophie Kinsellas bøker om Rebecca Bloomwood, heeelt klart! De er fantastiske:)
Gjest Pysepus Skrevet 24. august 2008 #18 Skrevet 24. august 2008 Er du der ute? synes jeg var veldig bra!
Anglofil Skrevet 25. august 2008 #19 Skrevet 25. august 2008 Rachels ferie og Vannmelonen er mine personlige favoritter, hvis jeg skal velge bøker av Marian Keyes. Mvh Yvonne
Søtpotita Skrevet 25. august 2008 #20 Skrevet 25. august 2008 (endret) Sophie Kinsellas bøker om Rebecca Bloomwood, heeelt klart! De er fantastiske:) Desse er definitivt best! Når det gjeld Marian Keyes så har eg faktisk ikkje oppdaga at det var same søskenflokken Men når eg les utdraget frå Wikipedia, så kan eg hugse at Walsh har gått igjen ofte Eg har gått heilt i surr omkring korleis bok som er best...kanskje den der Sushien?? Eg tørr ikkje like Engler i LA når alle seier den er så dårleg Endret 25. august 2008 av Årolilja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå