Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

jeg sliter litt med dette å finne riktig farge på mineral foundation...

bestilte prøver fra everydayminerals.com, i fargene buff fair neutral (den var jo nesten hvit!), cool fair og soft butter peach.

ingen av disse passet meg, de var generelt sett lysere enn jeg hadde trodd.

Multi tasking concealer derimot,passet meg perfekt!!

Jeg har rødlig hår med litt blondt i, blå\grå øyne og lys hud med litt fregner i ansiktet. skal MYE sol til for å få brunfarge i ansiktet.

aner ikke om jeg må ha varme eller kalde farger?? kan noen hjelpe??

bruker fairly light i ID, hva tilsvarer den i everyday minerals?

setter stor pris på hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Har du prøvd Fairly Light beige? Verdt et forsøk, i hvertfall.

Skrevet

nei,den har jeg ikke prøvd!

tenker å bestille en prøvepakke til,så derfor tar jeg gjerne i mot tips om hvilke jeg skal prøve.

fairly light beige skal prøves!:)

Skrevet

jeg kom på en ting til som jeg lurer på...

synes at mineral foundation legger seg slik at linjene rundt munnen og øynene blir mer synlig... hva gjør jeg feil??? synes at jeg arbeider godt med den,jeg....

Skrevet

Kanskje du har på litt mye?

Jeg bruker minst mulig, bare et lett slør.

Jeg tar det heller ikke helt opp til øynene.

Ellers er det stor forskjell på merkene i mineralfoundation også - Jo mer dekkende, jo mer synes linjene virker det som

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal bestille prøvepakke fra EM nå, men jeg forstår ingenting...=S Hva i gudenes rike er forskjellen på semi-matte, matte, intensive og original glo?? Idiotisk at det ikke står noen forklaring noe sted... Jeg har til tider tørr hud, men blir ofte blank i t-sonen, noen ideer om hva jeg trenger?

Og disse undertonene... hva er hva? Hvordan vet man om man har gule toner, gyldne toner, beige toner eller varme toner i huden sin?? Det eneste jeg vet er at jeg har en eller annen form for varm undertone (samtidig som jeg er veldig hvit), men det hjelper ikke så mye i EM-verden... :roll:

Mineralsminke er en vanskelig vitenskap:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...