Gjest ts Skrevet 23. august 2008 #1 Del Skrevet 23. august 2008 er det noen som har noen bra sider å anbefale.. hvor det ikke baaare er idioter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg brukte møteplassen. Det gjorde han også.... heldigvis. Nå er vi kjempeforelsket. :rødme: Tror nettdating er en flott måte å treffe potensielle partere på. En må bare være litt selektiv og lese mellom linjene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 23. august 2008 #3 Del Skrevet 23. august 2008 har vært registrert på møteplasen, match, sukker og nettby. Møtte ingen fra match og sukker. Møtte en fra møteplassen, men det ble ikke noe mer enn noen dater. Møtte kjæresten min på nettby (møtte også forrige kjæresten min der som ble slutt pga avstanden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fun Skrevet 24. august 2008 #4 Del Skrevet 24. august 2008 www.be2.no Betaler ca 1600 for tre måneder. Virker som om det er bra kvalitet og folk med gode jobber og utdanning der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
me_too Skrevet 25. august 2008 #5 Del Skrevet 25. august 2008 www.be2.no Betaler ca 1600 for tre måneder. Virker som om det er bra kvalitet og folk med gode jobber og utdanning der. God jobb og utdanning er ikke på langt nær viktig nok til at jeg bruker over 500,- pr måned for å prøve og finne meg en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå