Abigail Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 ...men lurer nå likevel. Slutta på p-pillene for tre uker siden, hadde i starten ingen tegn på noe. Nada pillemens, nada noenting. Siste uka derimot har jeg hatt suuuuuperømme brystvorter (som blir verre), det har kommet sånne "prikker" på dem, svært øm korsrygg, murringer i magen og til og med litt uren hud. Men nada mensen. Har ikke peiling på hvor i syklusen jeg befinner meg - men symptomene ligner jo veldig på de jeg hadde sist jeg var gravid. Tok en test, negativ. Mulig det er for tidlig å teste uansett? Det store spørsmålet er: pms eller gravid? Noen med erfaringer eller innspill? Merci.
Gjest *Frida* Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Akkurat sånn hadde eg det og, etter at eg slutta på pillene i mars. Utrulig ømme og såre bryster. Etter 3-4 veker fekk eg mensen, og testa positivt ved neste forventa mens. Hadde vonde bryster heile tida. Så for meg var det ikkje (berre) et gravid-tegn, men et hormonkluss-tegn.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 ...men lurer nå likevel. Slutta på p-pillene for tre uker siden, hadde i starten ingen tegn på noe. Nada pillemens, nada noenting. Siste uka derimot har jeg hatt suuuuuperømme brystvorter (som blir verre), det har kommet sånne "prikker" på dem, svært øm korsrygg, murringer i magen og til og med litt uren hud. Men nada mensen. Har ikke peiling på hvor i syklusen jeg befinner meg - men symptomene ligner jo veldig på de jeg hadde sist jeg var gravid. Tok en test, negativ. Mulig det er for tidlig å teste uansett? Det store spørsmålet er: pms eller gravid? Noen med erfaringer eller innspill? Merci. Når jeg leste innlegget kunne jeg har skrevet akkurat det samme!!! Jeg sluttet på pillene for 3 1/2 uke siden. Pillemensen skulle kommet lørdag for tre uker siden. Den kom ikke! Jeg har testet to ganger - begge negative. Forstår ingenting! Vil bare at den dumme dumme mensen skal komme!!! Jeg har ikke sett på det som sansynlig at jeg kan bli gravid før mensen kom. Så nå er jeg superstresset!!! I tillegg er jeg skikkelig overfølsen og overreagerer for den minste ting...
Abigail Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til dumme mensen, men gjør det nå. Kan den ikke bare komme, da.... Litt av et humør på meg og. Blitt et skikkelig hormontroll. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Suuukk.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til dumme mensen, men gjør det nå. Kan den ikke bare komme, da.... Litt av et humør på meg og. Blitt et skikkelig hormontroll. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Suuukk. Hihi.. Kanskje vist jeg kaller meg selv et hormontroll at mannen syns jeg er litt søt likevel. Har liksom sagt at ingenting endrer seg fordi om jeg slutter på pillene - bare det faktum at vi kan bli gravide.. hehe... Hvis jeg mot formodning skulle vært gravid har jeg iallefall gjort alt galt! Tatt smertestillende (sterke) tabletter, drukket alkohol, ikke gått på folat osv. Men satser på at tante rød kommer snart. Tålmodighet, tålmodighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå