Gjest Gjest_miau_* Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Jeg har vært singel i en del år, og har en fast elsker men.. I det siste har det gått opp for meg at enkelte legger opp profiler på ulike dating sider for å avtale casual sex. Jeg er litt nyskjerrig på dette, altså synes det virker litt spennende. Altså, heh.. utvalget på nettet er jo større (ikke at man trenger så mange elskere.. men mer i forhold til at man har lettere for å finne en med bedre kjemi og felles fantasier f.eks). Også er det jo litt frekkt kanskje.. Men samtidig blir jeg veldig skeptisk. Jeg har uansett null erfaring fra sex fra nett.. og vet liksom ikke helt om det er noe man overhodet burde begi seg inn på. Synes nesten det er litt mer skittent enn f.eks slik som noen ganger skjer at man tar med seg noen hjem fra byen. Så jeg lurte egentlig på hva dere mener om dette? om noen har synspunkter eller erfaringer rundt dette. Jeg er jo ikke desperat etter sex, for jeg får jo det om jeg vil.. og det er ikke dårlig sex heller.. men sitter liksom og lurer på om man kunne fått enda bedre he he..
Einar Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Som dame kan du jo bare bruke Facebook eller cupido.no noe..? Med den rette profilen og med den rette "holdningen" så kommer du nok fort i kontakt med villige menn. Jeg ville nok anbefalt deg å sørge for å bli litt kjent med de i starten på nettet (spør og grav - du avslører nok kjapt løgnerne) og så kan du jo gå for et treff et eller annet offentlig sted med andre mennesker. Vær forsiktig... Og lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå