Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hvordan hadde du reagert om kjærsten din hadde fortalt deg flere år etter at dere ble sammen at h*n ikke traff deg med en "tilfeldighet", men at det var planlagt, planlagt i flere måneder, at h*n skulle treffe deg, bli sammen med deg og kanskje gifte seg med deg? Ville du fortsatt vært sammen med h*n?
pittie Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 jaa, det er jo egentlig romantisk da eller søtt i hvertfall Men jeg hadde lurt på hvordan han planla dette da.
Serenity88 Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Synes også det hørtes romleromantisk ut
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Jeg "så" min mann før jeg traff han i rl jeg....Jeg visste jeg ville treffe en slik som han, og jeg håpet det også. Og det gjorde jeg.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Fikk servret ganske tidlig i et forhold en gang at vedkommende hadde drømt om meg regelmessig, 3 år før vi faktisk møttes. Altså, ikke en flåsete uttalelse, han var totalt seriøs. Der og da syntes jeg det var nogenlunde rart.. Men nå er det lenge siden det ble slutt mellom oss, og vi er nære venner og jeg stoler på hans oppriktighet.. og han står fast ved denne drømme opplevelsen.. uten at noen av oss egentlig forstår meningen med at han hadde de drømmene. Akkurat nå hadde han ikke vunnet noe på det uansett.. ettersom han er lykkelig gift Men.. det var kanskje litt utenfor emnet.- når man allerede er sammen med en person og har vært det en stund.. synes jeg slike ting er bare søtt.. dog hadde det vært et spirende forhold kunne nok følelsene ha dalt..
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg "så" min mann før jeg traff han i rl jeg....Jeg visste jeg ville treffe en slik som han, og jeg håpet det også. Og det gjorde jeg. Glemte å si at jeg synes det høres veldig romantisk ut om en har ventet på deg i 3 år! Om det da ikke skyldes at du er veldig rik, eller har andre "goder"....Og du valgte han vel frivillig?!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Glemte å si at jeg synes det høres veldig romantisk ut om en har ventet på deg i 3 år! Om det da ikke skyldes at du er veldig rik, eller har andre "goder"....Og du valgte han vel frivillig?! Huff..mente selvsagt vente noen måneder til ts.. (men 3 år er jo også bra:-))
Gjest Purple Haze Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Det ville jeg ha syntes var veldig romantisk:)) Og lurt på hvorfor han ventet så lenge...hehe
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Det ville jeg ha syntes var veldig romantisk:)) Og lurt på hvorfor han ventet så lenge...hehe Det kunne like gjerne oppleves skummelt - at han hadde ligget på lur og ventet på en anledning til å slå kloa i deg på et egnet tidspunkt. En kan undres hvilke skjulte hensikter en som planlegger på denne måten, har.
Gjest missLady Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 Ja, hvorfor ikke? Det er da bare romantisk det da!! Betyr jo bare at han virkelig ville ha DEG! Hvorfor reagerer du så negativt på dette?!
Gjest Glør Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Jeg synes det høres både stalker-aktig og manipulerende ut, og hadde neppe satt pris på det. Hadde også lurt på hvilke flere skjulte hensikter han har, og hvorfor han ikke bare "kom frem" med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #13 Skrevet 23. august 2008 Men mennesker ER manipulerende. Selv de som påstår at de ikke er det, alle forsøker å skyve rundt på virkeligheten til den blir mer lik det man vil ha. Vi har alle motiver. Det er sjeldent at det er skumlere enn "jeg vil være lykkelig". Selvsagt KAN man anse en hver slik ting som en del av en større konspirasjon, men da er man sansynligvis typen til å tenke "åh, nå gjorde h*n noe anderledes, h*n er sikkert utro/homo/psykopat/all of the above", og, vel, da har man større problemer. Jeg "stalket" mannen min i tre-fire måneder før jeg våget å snakke med han. Hvorfor jeg ikke bare hoppet frem med en gang? Sjenert, redd for å bli avvist, overbevist om at han ikke ville like meg, også videre også videre. Han hadde lagt merke til meg også, og lot være å ta kontakt av akkurat de samme grunnene. Når vi endelig fikk kontakt danset vi rundt den berømte grøten en stund, før vi begge innså at noe var på gang, og da var det gjort.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Jeg synes det høres både stalker-aktig og manipulerende ut, og hadde neppe satt pris på det. Hadde også lurt på hvilke flere skjulte hensikter han har, og hvorfor han ikke bare "kom frem" med en gang. Manipulerende? Med mindre man blir tvunget inn i et forhold så er det jo opp til en selv om man vil bli sammen med en person eller ikke! Om det var en villt fremmed som kom bort og sa at han hadde fulgt med på meg i x antall måneder og endelig turte å be meg med ut, da ville jeg fått litt panikk ja. Men om dette var en mann jeg hadde vært sammen med i noen år og som omsider "stod frem", da ville det vært romantisk.
Vera Vinge Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 Vel, min mann fikk nettopp vite at det var sånn det startet med oss. Jeg var en kvinne med en plan. Og det endte godt.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 Jeg la merke til samboern min lenge før jeg ble kjent med ham, så egentlig synes jeg ikke det er så veldig rart. Men det kommer litt an på hvilke skritt vedkommende har tatt for å få det til da, og jeg synes vel det er rart om man har en helt konkret plan om ekteskap og barn før man i det hele tatt har blitt kjent. Jeg gjorde ikke noe mer enn å sørge for å komme i prat med ham da vi endelig havnet på samme fest, men kan forstå folk som melder seg på samme aktivitet, tar en omvei fra jobb etc egentlig. Og uansett skal det jo to personers vilje til for at det skal bli noe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå