Gå til innhold

DGI byen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Etter at jeg og noen venniner hadde sittet en hel kveld foran pc`en....

Bestemte vi oss for dette hotellet i København. Noen som har vært der? Fornøyde? Var rommene ok? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at jeg og noen venniner hadde sittet en hel kveld foran pc`en....

Bestemte vi oss for dette hotellet i København. Noen som har vært der? Fornøyde? Var rommene ok? :goodbye:

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket av hotellene har dere valgt? Jeg har bodd på Danhostel Copenhagen City, det er veldig bra. De andre kjenner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_L

Jeg bodde på DGI-byen i fjor sommer, som var enkelt og greit selv om jeg har litt å sette fingeren på.

Hotellet ligger sentralt, rett ved jernbanestasjonen. Det var veldig varmt da jeg var der, og vi var nødt til å ha verandadøren (rommene i øverste etasje har en bitteliten balkong) åpen for å kunne puste. Derfor ble lyden fra togene ekstra plagsom, men kanskje dette ikke er så ille på en årstid hvor man kan ha vinduet igjen?

Frokosten blir servert i et separat bygg, så man må gå ut av hotellet for å spise. Dette var ikke noe problem siden jeg var der på sommeren, men hvis det regner eller snør hadde jeg nok synes at det var et stort minus. Frokostbuffeten var ok, men utvalget var ikke så stort og det var ikke noe varm mat bortsett fra kokte egg. De hadde godt brød og organiske produkter, men etter fire dager var jeg lei.

Vi booket superior, som var helt basic og det var ikke varmekabler på baderommet (kanskje jeg skulle ha sovet der på det kalde gulvet? ;-). Eneste forskjellen skal visst være at disse rommene ligger i øverste etasje og har en liten balkong.

Jeg hadde nok kunne bo der igjen, f.eks høst eller vinter, om jeg fikk en svært god pris. Hvis ikke hadde jeg fortsatt å lete, for det er jo så mange flotte hoteller i København.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... Det hørtes jo ikke så bra ut... Vi bestilte og betalte det hotellet den kvelden. Vi må nok ha dørene igjen da med andre ord. Og vi som syntest dette såg så bra ut :roll: Men pytt sann, er jo ikke på hotellet vi skal tilbringe helga! Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_L

Det kan jo hende hotellet er midt i blinken for dere, og at du får en bedre opplevelse enn meg? Det var ikke dårlig, bare ikke helt som jeg hadde forventet. Fire netter uten særlig mye søvn gjorde nok sitt på innstillingen min til slutt også.

Hvis du ble usikker, så kan du jo undersøke muligheten for å avbestille? Uansett er København en herlig by, og det er så mye å se der at det går an å bruke minimalt med tid på hotellet - hvis det ikke skulle falle i smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest truskelura

Vi var på DGI byen i fjor med jobben på en konferanse, og vi var alle storfornøyd. Rommene var flotte og rene. Jeg var veldig glad for at det ikke var teppe på soverommene, mht til renslighet. Akkurat det med frokosten kan sikkert være et minus for noen, men vi synes det hadde sin sjarm. Kos deg, dere får sikkert en flott tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...