Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hva synes du om at to tiåringer som er venner, en gutt og en jente, bader naken sammen? Har du en grense på når det er greit/ikke greit?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg tror det løser seg av seg selv ganske greit.
LukaFrost Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Så lenge de selv synes det er greit er det det. De merker selv når de kommer til det punktet det det ikke er greit.
la Flaca Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Om man bader naken sammen eller ikke syns jeg man skal bestemme selv, uansett alder.
Gjest Tigress Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Eg kan ikkje sjå at det er noko problem i nokon alder, eigentleg, såsant dei synst det er ok sjølv.
Gjest Gjest_Frøken_* Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Hei jeg har en 10åring og hun bader naken med sine guttevenner, ikke no problem. Men hun hadde ikke badet naken på stranda. Det handler om trygghet til de man omgår seg med.
Gjest niko Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Opplevde noe lignende da jeg var barn, bodde på en gård litt utenfor alfarvei sammen med foreldre og en et år eldre søster. Hver sommer pleide et søskenbarn av oss (jente) som var i samme alder som meg være på besøk hos oss. Og når temperaturen tillot det så pleide vi å trekke ned til kulpen for å bade, og det gjorde vi ofte og som den selvfølgeligste ting så badet vi nakne. Dette pågikk til vi var 12-13 år gamle uten at våre foreldre hadde de store innvendinger mot det, men de holdt alltid et øye med oss. Både min søster og jeg hadde da et nokså naturlig forhold til nakenhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå