Gjest Tex Skrevet 7. juni 2003 #21 Del Skrevet 7. juni 2003 "venninna" er hyppig brukt i en jentejeng jeg kjenner til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2003 #22 Del Skrevet 7. juni 2003 min heter forøvrig Lise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. juni 2003 #23 Del Skrevet 8. juni 2003 Sier kuse/ kusa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 8. juni 2003 #24 Del Skrevet 8. juni 2003 Forresten; vet dere hva f itte egentlig betyr? Bergsprekk eller sprekk i fjell som det renner vann ut av. Jepp - ikke noe stygt i det hele tatt seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2003 #25 Del Skrevet 8. juni 2003 Fitta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 8. juni 2003 #26 Del Skrevet 8. juni 2003 mus takk!!! f*tt*-ordet kan jeg ikke fordra.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. juni 2003 #27 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har hørt dås bli brukt, men jeg synes ikke dette passer. For det første er det et teit ord og for det andre blir det brukt blandt eldre der jeg kommer fra som kjole eller skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupzy Skrevet 8. juni 2003 #28 Del Skrevet 8. juni 2003 har hørt at noen sier høna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 10. juni 2003 #29 Del Skrevet 10. juni 2003 seriøst? Det er helt sant! Du ser ordet igjen i flere gårdsnavn, f.eks. "Fet" eller "Feten". Da ligger gjerne gården ved en bergsprekk med en liten bekk og mye grønt. Så egentlig er det jo et kjempefint navn - MEN jeg blir ikke helt fortrolig med det jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå