Gå til innhold

Hva heter det egentlig?

Massør i Oslo

Anbefalte innlegg

Mulig dette har vært tema her før, men jeg lurer nå likevel....

Hva heter egentlig kjønnsorganet til jentene? Det har jo som kjent mange navn, men de fleste blir ikke brukt til daglig. Når det gjelder menn så mener jeg det er mere omtalt og har kanskje flere "aksepterte" navn. Hva føler jentene er riktig, og hva blir de litt støtt av hvis vi gutter betegner det som.

Så hva er navnet man bør bruke? Noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte ei jente som kalte stasen sin for "slufsa mi" en gang. Det er neppe særlig utbredt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Du har faktisk ganske rett, det finnes få, om noen navn som er greie til hverdagsbruk, for å si det sånn :D Vagina og skjede blir jo veldig medisinske og tissen eller tissedama en smule barnslig.

Hvis jeg må bruke et konkret ord, bruker jeg mus eller kanskje fitte, og det synes jeg det er greit hvis andre sier også, blir ikke støtt, men på et eller annet forunderlig vis klarer man ofte å unngå å bruke et ord, man snakker rundt musa, for å si det sånn---

Absolutt verste jeg har vært ute for, var en som sa at jeg hadde en av de vakreste blomstene han hadde sett. For meg ble det helt absurd, og latterlig, har sett mange blomster i mitt liv, men ingen ser da sånn ut :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier musen eller tissen, men det blir litt teit på en måte...finnes ikke noe godt ord synes jeg.

Håper det dukker opp et bra forslag her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Martin

Hjemme hos oss sier vi musa i dagligtale. Men i seksuell sammenheng - for å hisse hverandre opp - går det i f itte. Brukt seksuelt er f itte sterkt turnon for meg - og oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette stod det jo litt om i avisa...

Gutten: snoppen

Greit det, vel??

Musa er jo ganske legitimt, f###a blir litt for grovt i visse sammenhenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Glamourgirl: ser du virkelig ikke blomsten du bærer med deg hele tiden ...

Sammenligningen er ganske god:

- Begge er vakre

- Begge dufter herlig

- Begge har blader som åpner seg

- Begge er fylt med nektar

Hilsen en som liker blomster .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Fitte er helt normalt det, skjønner ikke hvorfor alle syns det er så stygt! Sånt et koselig lystig ord! "Guttetissen" kalles ganske enkelt tissetassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Kjære gjest!

Selvsagt ser jeg sammenligningen, og hvis det var en jeg hadde et fint forhold til ville jeg kanskje likt det. Men tviler, blir vel rett og slett litt forlegen av sånne ord, blir små rart. Ord om blomst, erotisk hule, hemmeligheten osv. Jeg går da aldri rundt og kaller mennenes utstyr lystpåle, dunkende stokk eller enøyd ridder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna
Jeg går da aldri rundt og kaller mennenes utstyr lystpåle' date=' dunkende stokk eller enøyd ridder...[/quote']

Knallbra! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke noe navn på kvinners kjønnsorgan som jeg syns er greie egentlig.... fitte syns jeg er stygt og musa er rart, klarer liksom ikke å omtale mitt kjønnsorgan som fitte eller mus....og vagina og skjede blir liksom feil det og...hmm..sklle gjerne sett at det fantes et greit ord på kvinners kjønnsorganer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

min har blitt kalt blomst og frukt, fi**e og smykke, og ei venninne av meg kalte den homsa en gang. Sånn: jaså har du vært og fått deg litt på homsa nå'a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker kanskje aldri direkte om kjønsorganet mitt jeg tror jeg, for jeg kan ikke si at jeg har ett eneste ord på det som ville falt naturlig for meg!! :-?

F itte blir for "grovt" for meg (selv om jeg på ingen måte er ett yndig lite sart vesen! :ler: ), musa blir liksom bare i humoristiske vendinger som overhode ikke har noe seriøsitet i det hele tatt.

Diskuterer vi kvinnelige kjønnsorgan på diskusjonsbasis, mer seriøst da, så ville det faktisk blitt vagina.

Skulle jeg pratet om mitt eget kjønnsorgan til en jeg hadde sex med så aner jeg ikke hva jeg skulle sagt!! :o Har pratet om masse rart, og klarer som regel å hinte meg frem til hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kinga

Synes kuse er et så artig ord. Sikkert litt fordi det rimer på truse.

Et virkelig bra ord er vanskeligere å finne...

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

sammenlikningen med blomst blir jo akkurat som å lese Bjørneboe's Uten en tråd...(hvis jeg husker riktig) På den tiden var det jo grovt å bruke slike ord på noe så "vulgært". Selv var jeg ganske lattermild når jeg leste boka ( no offence meant )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Forresten; vet dere hva f itte egentlig betyr? Bergsprekk eller sprekk i fjell som det renner vann ut av. Jepp - ikke noe stygt i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...