Gå til innhold

Selskapskjole Drammen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det noen som vet at butikker som selger selskapskjoler i Drammen? Vet om Tina Ritzi, men er det noen som har adressen eller kan si hvor det ligger?

Er det noen aktuelle butikker i kjøpesenteret der, eller må man i gatebutikkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tina Ritzi ligger på Strømsø siden, i handelsgården som heter Byhaven. Den ligger i krysset tvers over Shell-stasjonen der (3 min å gå fra jernbanestasjonen). Rett ved Palmen pub. De har stort utvalg av kjoler og ikke høyest i pris, MEN elendig service! Du bør ha litt peil selv før du handler der, for de er lite behjelpelig med å svare på direkte spørsmål som en i en kjolebutikk bør kunne. Regn med å måtte finne tilbehør og alt selv der inne hvis du skal ha det. Vi måtte leite frem kjolene selv og når vi prøvde så engasjerte de seg ikke i det hele tatt. Slett service med andre ord.

Og jeg har hørt om flere som har hatt problemer med å komme igjennom med klager på søm o.l. reklamasjoner. Så fort de har solgt deg kjolen så virker det som om du ikke er kundens deres der lenger. Bare som en advarsel. Men dersom du vil ha stort utvalg og ikke betale dyrest, så er det rette butikken.

Andre butikker er brudesalongene på Bragernes-siden rett over gaten for Torget Vest. De har selskapskjoler som passer i bryllup. Ingen senter i nærheten som selger kjoler som er typiske bryllupsfestkjoler dessverre.

Skrevet

Glemte å nevne en klesbutikk som ligger i Globus-gården på andre siden av gaten for Tina Ritzi som selger selskapstøy også. Den gule runde bygningen. Man går over et lysregulert fotgjengerfelt for å komme dit, også ligger det på høyre siden når du kommer over på andre siden.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Også er det jo den nye på Magasinet, Floyd. De har ikke sånne utpregede selskapskjoler, men jeg synes det er kjempemye fiiine kjoler der...

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet
Også er det jo den nye på Magasinet, Floyd. De har ikke sånne utpregede selskapskjoler, men jeg synes det er kjempemye fiiine kjoler der...

Henger meg på denne :jepp:

Har kjøpt flere kjoler der og er kjempe fornøyd.. Prisene er heller ikke så ille!!

Klem Pernille

Skrevet
Er det noen som vet at butikker som selger selskapskjoler i Drammen? Vet om Tina Ritzi, men er det noen som har adressen eller kan si hvor det ligger?

Er det noen aktuelle butikker i kjøpesenteret der, eller må man i gatebutikkene?

For guds skyld, HOLDE DEG LANGT UNNA TINA RITZI!!! Jeg sitter med en kjole til nesten 3000 kr som ble ødelagt da jeg skulle ha den på meg. Hele glidlås-systemet ble ødelagt. Og dessuten har sydama gjort en jobb som er alt annet enn bra. Søstra mi kjøpte seg også kjole der nå, og det er bare plunder med hele kjolen..

Kanskje kan du spare 500 kr el no på å handle der i forhold til brudesalongene på bragernes ( ved torget vest). Men bruk heller 500 kr ekstra på kjoler med god kvalitet, og service ikke minst. Damene på Tina Ritzi burde finne seg andre jobber, som ikke er i service-yrket i hvertfall!!!

Skrevet

ville bare dytte litt på denne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...