etaeb Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hei Lurer på om det er andre her som liker disse stilene? Vi kunne jo dele tips og ideer med hverandre Jeg og samboeren holder på å pusse opp stua nå. Har nettopp malt taket eggehvitt,veggene var alerede i fargen dun. Gulvet har orange vegg til vegg teppe Men nå skal vi legge lyst laminat gulv. Jeg håper å få lov av samboeren til å ha stilen i stua i fransk landstil/chabby chic. Sofaen vi har kjøpt er beige,men jeg skal ha blomstrete teppe over den,både for å beskytte sofaen og fordi det er fint. Soverommet vårt er alerede i chabby chic stilen,og er kjempe fornøyd med det:) Eggehvite vegger og mye blomstrete tekstiler. Ja,det var litt om mitt. Lot meg reve med litt Håper det er andre her som liker disse stilene. Fortell gjerne åssen du har det hjemme,og bilder er alltid gøy å se:)
etaeb Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2008 Legger inn litt bilder og jeg av hvordan jeg kunne tenke meg å ha det
uebi Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Ahem...ikke akkurat den som er i bildene dine, men jeg elsker la provence (sør-frankrike), og derfra kommer en stil som ligner litt på den. Se på Galerie i dette website (var der i sommer...) www.bed-and-art.com Laura Ashley har også lagd masse (google: "laura ashley room" og klikk bildesøk. Masse ideer!
etaeb Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Ahem...ikke akkurat den som er i bildene dine, men jeg elsker la provence (sør-frankrike), og derfra kommer en stil som ligner litt på den. Se på Galerie i dette website (var der i sommer...) www.bed-and-art.com Laura Ashley har også lagd masse (google: "laura ashley room" og klikk bildesøk. Masse ideer! Bildene kommer fra en side som er kalt Fransk landstil,så er nok den stilen,med en blanding av chabby chic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå