Kitty_katt Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har flyttet hit til Trondheim for noen uker siden og vil gjerne begynne å trene i gjen. Så jeg lurer på om noen her kan anbefale noen sentre? Har ikke så mye penger så har ikke råd til de dyre som Sats og Elixia Vil også trene en plass der jeg ikke må binde meg i et år:p
Klematis Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg trente på 3T da jeg bodde i Trondheim, og det synes jeg var kjempebra! Savner det skikkelig nå Men ca like dyrt som Sats, da og har 12 måneders bindingstid. Hvis du er student så er jo NTNUI et soleklart førstevalg. Jeg er ikke engang sikker på om du må studere på NTNU for å trene der, noen som vet? Er nok det absolutt billigste. Ellers vet jeg at det finnes et senter på Lerkendal (i stadionbygget), men de har ikke gruppetimer tror jeg, bare styrkesal og kondisapparater. Tror det er en god del billigere enn kjedene.
Kitty_katt Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Ja jeg såg prisene på 3t og tenkte..eh..nei:p Det har jeg ikke råd til. Jobber som praktikant i år og tjener svært lite... Man må være student på NTNU for å trene der, samboeren min spurte om jeg kunne begynne der men jeg måtte være student eller så måtte vi være registerte saboere...
Gjest K Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hva med Impulse (Lade og Lerkendal) eller Nidarø Treningssenter??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå