Honey Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Noen som har forslag til et sted jeg kan få kjøpt enkle sko i Ivory-farge? Gjerne et nettsted.
Markjordbær Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 http://www.rainbowclub.co.uk/ går du på shops og søker på norway får du opp norske forhandlere... jeg kjøpte hos www.goddess.no, men ga linken til rainbowclub for der er utvalget større. Jeg kjøpte noen som ikke er på goddess.no sine sider... Ser ikke ut som du kan bestille fra den siden, men kan jo hende noen av de norske forhandlerne har bestilling via hjemmesiden sin? Ellers går det sikkert an å bestille via email.
Dions Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Kjøpte mine her. Fant identiske sko som jeg har prøvd på agape... bare at jeg ga 180,- + frakt. Sparte ca 1000kr totalt :juhu:
Honey Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 Kjøpte mine her. Fant identiske sko som jeg har prøvd på agape... bare at jeg ga 180,- + frakt. Sparte ca 1000kr totalt :juhu: Jeg bruker str 41 og fant ingen som passet her dessverre.
Dions Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Det gjør jeg også.. str 41 se her 166 par i str 41.. Pm meg om du ikke finner frem i jungelen
Gjest Gjest_Nemii_* Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 jeg endte opp og kjøpe mine hos Bianco! Etter måneder av søk på nettet... :-) De hadde faktisk mange fine i ivory, samt machende cluth vesker!
Gjest LindaKristin Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Noen som har forslag til et sted jeg kan få kjøpt enkle sko i Ivory-farge? Gjerne et nettsted. Hei,du! Jeg kjøpte mine på modelbride.com..... Fra Benjamin Adams,de heter Scarlett:) Hadde ganske mange i ivory der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå