Cupcake Skrevet 5. juni 2003 #21 Skrevet 5. juni 2003 Har hatt Tele2 Custom abonnement i nesten 2 1/2 år, men nå har jeg akkurat bestilt Chess Connect abonnement. Håper det blir bedre.
Gjest Zalomine Skrevet 6. juni 2003 #24 Skrevet 6. juni 2003 Telenor. De har bedre dekning enn NetCom. Men, Midnattsol, du kan jo få laaaaaangt rimeligere operatører, som benytter Telenors nett. (Ja, f.eks Chess, som jeg nå skal få, det går på telenor sitt nett, da har jeg den dekninga, men sparer mange penger....)
Rapitap Skrevet 6. juni 2003 #25 Skrevet 6. juni 2003 Bruker NetCom, men har valgt å bruke kontakt kort. Jeg bruker ikke telefonen så veldig mye, bruker heller hustelefon, eller ber folk ringe meg opp igjen....funker bra....greit til SMS.... :D
Midnattsol Skrevet 6. juni 2003 #26 Skrevet 6. juni 2003 Men, Midnattsol, du kan jo få laaaaaangt rimeligere operatører, som benytter Telenors nett. (Ja, f.eks Chess, som jeg nå skal få, det går på telenor sitt nett, da har jeg den dekninga, men sparer mange penger....) Men jeg er fornøyd jeg, og blir langt ifra ruinert. Så akkurat nå - nei.
Gjest Zalomine Skrevet 6. juni 2003 #27 Skrevet 6. juni 2003 Jaja, er du fornøyd, så er jo ingenting bedre. (jeg bare reagerer litt, siden det utfra tester og sammenligninger viser at for de "standardbrukerene" som man setter opp, så er ikke telenor/netcom best for NOEN, ia i flere grupper er de ikke representert i "topp 5" engang (men chess vinner 3 av 4, og er representert også i den siste, ofte med 3 av de 5 plassene i topp 5...)) Men, vi er jo ikke standardbrukere noen av oss. Jeg for min del sparer 70-75% av mobilregninga mi vde å bytte.... Sier seg selv at jeg har hatt helt feil abonnement nå ei stund..... Men det er min feil, og nå bytter jeg altså
Catzy Skrevet 7. juni 2003 #28 Skrevet 7. juni 2003 Har Chess King-abbonement, og er storfornøyd. Da jeg sluttet i den forrige jobben min, overtok jeg deres Telenorabbonement Etter første regning var det bare å bytte med EN gang. Sjekket mye fram og tilbake, bl.a. på post og teletilsynet (eller noe sånn) sine websider. De har oversikter over abbonementer og priser i forhold til bruk. Fant ut at Chess King var aller billigst. Betalte hele abbonementet for et år i en omgang, og fikk 10 % rabatt. Så nå får jeg bare regning på det jeg ringer og tekster + for spesifisert regning og talepostkasse. Betaler ca 200 kr i mnd, og da har jeg ringt en god del. Les mer her: http://www.telepriser.no/ Catzy
Gjest Mumitrollet Skrevet 9. juni 2003 #31 Skrevet 9. juni 2003 Har ACN.Veldig billig og bra service.Storfornøyd!
Gjest Mumitrollet Skrevet 9. juni 2003 #32 Skrevet 9. juni 2003 Har ACN.Veldig billig og bra service.Storfornøyd!
Gjest Máire Skrevet 9. juni 2003 #33 Skrevet 9. juni 2003 Uffda Dere som har hatt Sense,- hva var galt ? Opplys meg, værsåsnill! Vi har akkurat sagt ja takk til sense begge to her i heimen og jeg ser jo nå at det kanskje ikke var så lurt ? Hjelp!
Gjest care Skrevet 9. juni 2003 #35 Skrevet 9. juni 2003 Styr unna sence, de er det bare problemer med. Jeg benytter Mother via netcom.
Gjest care Skrevet 9. juni 2003 #37 Skrevet 9. juni 2003 Men hvaslags problemer ? :cry: Mine problemer med sence innebar at de brøt avtalen jeg hadde med dem. De fikk plutselig så lyst til å legge på noen utgifter her og noen utgifter der. Det som er viktig å vite er at dette er et datterselskap av telenor og de behandler deg like arrogant som telenor behandler sine kunder.
Gjest care Skrevet 9. juni 2003 #38 Skrevet 9. juni 2003 Men hvaslags problemer ? :cry: Mine problemer med sence innebar at de brøt avtalen jeg hadde med dem. De fikk plutselig så lyst til å legge på noen utgifter her og noen utgifter der. Det som er viktig å vite er at dette er et datterselskap av telenor og de behandler deg like arrogant som telenor behandler sine kunder.
Gjest Máire Skrevet 9. juni 2003 #39 Skrevet 9. juni 2003 OK. Takk skal du ha Vi har jo avtalen bænkers nå, skal følge nøye med og vi kunne visst si opp når vi ville,- uten binding.... Setter de seg på bakbena, får vi pusse advokaten (søstra til sambo) på dem.... Jeg håper ikke de prøver seg på noe. Hvilken mobiloperatør anbefales da ? Jeg blånekter å ha noe særlig med netcom å gjøre.... :blunke:
Gjest Zalomine Skrevet 10. juni 2003 #40 Skrevet 10. juni 2003 Jeg anbefaler at man holder seg unna netcom og telenor. Selv satser jeg på Chess. Billig, og så vidt jeg vet bra. (Ingen dårlige erfaringer så langt, sambo jobber for dem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå