LaToya Skrevet 3. juni 2003 #1 Skrevet 3. juni 2003 Hei ! Hvilken mobil operatør har du ? Er du fornøyd ??? Har Telenor i dag men vurderer å bytte, men er ikke helt sikker. De er jo ganske dyre, men har andre operatører like bra dekning ?
bluesky Skrevet 3. juni 2003 #3 Skrevet 3. juni 2003 har netcom, men skal over til tele2 nå, de er billigst.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #5 Skrevet 3. juni 2003 Jeg har Telenor Bedrift og akter ikke å bytte. Minnie
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2003 #6 Skrevet 3. juni 2003 Jeg har Sense Optimal, og er så utrolig misfornøyd. Det er jo bare svindel hele selskapet. Jeg har brukt Netcom siden 1997, og byttet nå for tre måneder siden. Skal bytte tilbake så snart jeg orker sette meg ned med papirene, og skal sende et saftig klagebrev til ledelsen i Sense. Fytti!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #7 Skrevet 3. juni 2003 Har Chess connect abonnement, er veldig fornøyd! Hadde tidligere Tele2 og de gjorde flere feil med faturaene, f.eks fakturerte de dobbelt, fakturerte abonnementsavgift etter at jeg hadde sagt opp abonnementet og sendte purring etter at jeg hadde betalt regningen. Skal du ha et abonnement med like bra dekning som hos Telenor kan du velge en operatør som bruker Telenors nett. F.eks Chess og Tele2. Hos Sense kan du velge om du vil benytte Telenor og NetComs nett.
Gjest Marijke Skrevet 3. juni 2003 #9 Skrevet 3. juni 2003 Jeg har NetCom Active Talk, koster ca 1 krone minuttet uansett hvem man ringer til. Det er perfekt for meg ettersom jeg bruker mobilen en god del og dessverre ikke er verdens mest økonomiske. Dessuten får man god service hos NetCom, og det har også noe å si. Når det kommer til dekning, har jeg aldri merket noe negativt, kanskje fordi jeg bor i by og omtrent aldri beveger meg ut på landet...
Mrs. B Skrevet 3. juni 2003 #10 Skrevet 3. juni 2003 Har Telenor OYO Kontant, men har bestilt ChessConnect i dag! Håper jeg blir like fornøyd som deg, Julienne! Synd det tar 2-3 uker før byttingen er klar... :-?
Lillebi Skrevet 3. juni 2003 #11 Skrevet 3. juni 2003 Netcom - og er veldig fornøyd. Hadde Sense en periode, men det var bare surr. Aldri mer!
Gjest Zalomine Skrevet 3. juni 2003 #12 Skrevet 3. juni 2003 Jeg har netcom (bedriftsabbonement) men SKAL bytte til Chess. (Noen som vet om jeg kan få med telefonnummeret når jeg bytter, siden jeg har bedrifts-abbonement? (Fra en bedrift jeg har null kontakt med altså, og har alltid betalt regninga selv, var bare et tilbud gjennom jobben til pappa, en jobb han slutta i for to år siden.... men abonnementet har vi altså fått beholde....)) Ved dette byttet vil jeg, som har et abonnement så TOTALT FEIL for min bruk, antakelig spare 80% av min nåværende telefonregning....
Gjest Vega Skrevet 3. juni 2003 #13 Skrevet 3. juni 2003 Netcom og er fornøyd. Har Aktive Talk, koster en kroner minuttet å ringe og 67 øre (64?) per sms. En krone samme når tid på døgnet det er. Månedsavgiften koster 189. I tillegg har jeg totalforsikring til kr. 42,- i mnd. De har også noe som heter Talk, da koster det ca. 80-90 kr mnd. og to kroner minuttet å ringe.
Gjest Zalomine Skrevet 3. juni 2003 #15 Skrevet 3. juni 2003 Ja, men jeg har regnet ut at med chess kan jeg med mitt forbruk få en regning på drøyt 50-lappen pr måned, i stedet for de 200 jeg får fra netcom. (jeg ringer nemlig nesten ikke, men får regninger der 90% er fastavgifta jeg. Skal DEFINITIVT bytte. Sambo skal bare forhøre seg (han jobber for Chess) angående å få med nummeret fra et bedriftsabbonement.... I løpet av uka bestiller jeg Chess Connect og sparer mye penger ja
liv Skrevet 3. juni 2003 #16 Skrevet 3. juni 2003 jeg har sense på telenors nett. Da vi starta abb fikk vi velge om vi ville bruke telenor eller netcoms nettverk. sjekk på http://www.telepriser.no/ og finn det som passer best for deg
jordbær Skrevet 4. juni 2003 #17 Skrevet 4. juni 2003 Jeg har YOU Møkkafirma! Billig å ringe/sende sms... dyrt abb.
AUF Skrevet 4. juni 2003 #18 Skrevet 4. juni 2003 har netcom og er veldig fornøyd. både med priser og service. Men jeg bruker ikke mobilen så mye, kun til sms, for jeg har hustelefon også...
*nora* Skrevet 4. juni 2003 #19 Skrevet 4. juni 2003 Jeg har bytta fra Telenor til NetCom, men har planer om å bytte til PgOne når de åpner for mobil.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. juni 2003 #20 Skrevet 4. juni 2003 Er gammel Enitel-kunde, men siden de gikk konkurs for tre år siden - så ble jeg automatisk Sense-kunde. Og derfor bytter jeg nå, Sense har bare vært tull og fjas hele veien. Anbefaler dem ikke i det hele tatt. Jeg er på veg tilbake til gode gamle Netcom, ser det ut til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå