Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå sliter jeg. Om et par-tre uker har jeg og kjæresten toårsdag. Vi bor sammen og har alt vi trenger til leiligheten. Jeg har mange ideer for hva vi skal gjøre for dagen og små overraskelser jeg kan komme med, men jeg mangler den ene gaven.

Klokke går han ikke med

Ikke smykker heller

Klær liker han best å kjøpe selv, dessuten syns jeg ikke det passer

Vi har nettopp begynt å spille golf, men kommer ikke på noe som passer i den sammenhengen heller

Noen som vil dele sine ideer, evt fortelle hva de har fått/gitt på slike dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min og jeg har toårsdag neste uke, og jeg planlegger å gi han en fin kniv.. :)

Han er friluftsmann, og ønsker seg én kniv for hvert år vi har vært sammen.. :) Han har bursdag 5 dager før dagen VÅR, så ø\overraskelsen får heller bli om han får den da eller da!;) Hehe!

Ellers har jeg selv vært innom ideen om konsertbilletter, weekendtur til en annen by med tilhørende f.eks stand-up-show, og han har fått et album jeg har laget til han, med bilder av han, oss og steder vi er glad i, og enkle utsagn om hvorfor jeg elsker han.. :)

Han gråt... :rødme:

Skrevet

Kjøper dere gaver til hverandre på dagene dere ble sammen, hvert år? Vel, hva med et hotellopphold et fint sted en helg? Det må vel være noe fint for dere begge? :)

Skrevet
Kjøper dere gaver til hverandre på dagene dere ble sammen, hvert år? Vel, hva med et hotellopphold et fint sted en helg? Det må vel være noe fint for dere begge? :)

Tja hvor lenge vi kommer til å fortsette med det vet jeg ikke - om vi gifter oss så blir vel denne dagen byttet ut med bryllupsdagen vil jeg tro, så blir det heller en enkel markering av dagen vi ble sammen på.

Desverre så har jeg jo ikke mye penger som student, og han er typen som kjøper alt han vil ha når han ser det så han ønsker seg heller aldri noe - alle konserter han er interessert i har han allerede billett til *sukk* men det er jo en god ide for andre...

Han skal jobbe hele dagen så jeg regner ikke med å få blomster - kanskje jeg skal kjøpe to roser til han i år, da! Så står de der og er vakre en liten stund før jeg tørker dem og sparer dem! Samme hvem som kjøper slikt egentlig..

Ellers så har vi en tradisjon på å skrive "brev" til hverandre på spesielle dager, bare noe kort og personlig.. kanskje jeg skal gjøre noe mer ut av det, lage et album som foreslått med bilder, litt tekst og kanskje et dikt... hm..

Skrevet

Hva er budsjettet for gaven?

Da er det kanskje litt enklere å gi tips? :)

Skrevet
Hva er budsjettet for gaven?

Da er det kanskje litt enklere å gi tips? :)

Det er sant!

Mellom 500 kr og 800 kr er der jeg legger listen, men helst så rimelig som mulig - det er ikke prisen men om det blir satt pris på av mottakeren eller ikke ;)

Syns forresten at ideen med album blir bedre og bedre... og så mye som han jobber for tiden har jeg jo rikelig med tid til å jobbe med det også. Med fremkalling av bilder og fint album er jo 500 kr rikelig til å få en minneverdig presang som både han og jeg kan sette pris på nå og senere.

Men det er jo greit å få flere forslag om det er noen som har?

Skrevet

Tja.. samboeren min er i hvert fall av den sorten som hadde syntest at album hadde vært fint, men det hadde i hvert fall ikke fått noe wow-effekt hos ham ;)

Sist jeg ga en gave til samboer ble det årsabonnoment for et blad om hans hobby. Det likte han veldig godt, og i tillegg er det en gave som varer hele året :)

Synes også ideen om konsertbilletter hørtes bra ut.

I tillegg er min veldig gla i musikk, så sånne litt mer fancy utgaver av hans favorittmusikk har alltid vært populære gaver her i huset.

Skrevet
Tja.. samboeren min er i hvert fall av den sorten som hadde syntest at album hadde vært fint, men det hadde i hvert fall ikke fått noe wow-effekt hos ham ;)

Sist jeg ga en gave til samboer ble det årsabonnoment for et blad om hans hobby. Det likte han veldig godt, og i tillegg er det en gave som varer hele året :)

Synes også ideen om konsertbilletter hørtes bra ut.

I tillegg er min veldig gla i musikk, så sånne litt mer fancy utgaver av hans favorittmusikk har alltid vært populære gaver her i huset.

Problemet er at han har alle sånne ting. Jeg vet han kommer til å like albumet slik jeg utformer det.. men jeg tror jeg vil ha noe annet i ermet som han vil elske også. Sist involverte det et korsett og krem på boks :sjenert: det kan jo alltids gjentas med modifikasjoner.

Skrevet

Vi har jubileum i dag, og samboer får en original lp-plate med favorittbandet. Mange kupp på ebay! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...