Gå til innhold

Dyktig skomaker i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må reparere mine favorittstøvletter og vil ikke la hvilken som helst skomaker gjøre det, for jeg har hatt noen sko som aldri har blitt det samme igjen etter et ublidt møte med "skomaker".

Er det noen her som vet om noen dyktige i Oslo, som kan reparere sko uten å ødelegge dem samtidig?

Skrevet

Jeg ville prøvd på Skomaker'n i Dronning Mauds gate. Jeg har fått gjort enkle ting der, men har hørt dem snakke med andre kunder. De gjør ikke arbeid de ikke tror at er mulig å fikse, er mitt inntrykk. Og det er jo bra. Dessuten har de masse fine sko i et stort utvalg av størrelser.

Skrevet

Hadde egentlig håpet på et annet svar enn dette, for jeg har gjort kompliserte ting hos Skomaker'n og synes ikke de er dyktige. (faktisk er det dem jeg nevner i innlegget mitt).

Er det noen som vet om andre skomakere i Oslo, som de vet er dyktige?

Skrevet

Jeg har heller ikke særlig gode erfaringer med Skomaker'n. Vi er helt sikre på at skomaker Dagestad er byens beste, men han har stor pågang og prioriterer sko som er kjøpt hos ham. Du kan være heldig, da. Han kan muligens også henvise deg til andre skomakere han har tro på hvis han ikke har kapasitet. Sist vi var innom (i våres en gang) snakket han om at han skulle pusse opp butikken, vet ikke om det har blitt noe av og om han eventuelt har åpnet igjen.

Skrevet

Kan anbefale skomaker Dagestad i Josefinegate. Han er visstnok norges eneste utdannede skomakermester.

Skrevet

Auda, trist å høre om dårlige erfaringer med Skomaker'n. Men som sagt, jeg har bare gjort enkle ting hos dem selv.

Kanskje sjekke hos litt eksklusive skobutikker om de kan komme med noen anbefalinger?

• 3 år senere...
Skrevet (endret)

Jeg må reparere mine favorittstøvletter og vil ikke la hvilken som helst skomaker gjøre det, for jeg har hatt noen sko som aldri har blitt det samme igjen etter et ublidt møte med "skomaker".

Er det noen her som vet om noen dyktige i Oslo, som kan reparere sko uten å ødelegge dem samtidig?

ja ..dra til vika dronningmausdgt..de er de beste i byen.kjør altid bra jobb.så er de veldig flinke med sko..jeg og mine venner bruker dem i alle år...så har dem mye kunder,får dem gjør flått arbeide...

Endret av per ola
Skrevet

ja ..dra til vika dronningmausdgt..de er de beste i byen.kjør altid bra jobb.så er de veldig flinke med sko..jeg og mine venner bruker dem i alle år...så har dem mye kunder,får dem gjør flått arbeide...

Dette innlegget har blitt redigert av per ola: i dag, 08:03

Skrevet

Jeg har også brukt Dagestad. Veldig fornøyd med ham! Han har alltid hjulpet i skokriser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...