Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
... Jeg vil med dette bare si at det som sies her om at "kun de med riktig fasong" kan bruke' date=' kanskje ikke er helt riktig...[/quote']

Kanskje du har "riktigere" fasong enn du tror?? ;-)

Mottoet må være: Kle deg slik at du fremhever dine fortrinn og skjuler evt. valker etc. Da både føler en seg vel, og ser bra ut :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er imponert over at mitt første innlegg her på KG har fått over 40 svar!!

Skrevet

ok, jeg skjønner hva du mente -og er faktisk enig når det gjelder de som virkelig har for mye -det ER lite pent å se slike jenter gå med magen bar og trange topper, ofte har de slanke bein kanskje, og bruker trange bukser, men likevl henger det valker utfra kanten... som sagt, lite pent.

Jeg fikk først forståelse av at kun de lange slanke kunne kle slike bukser -og det er jo ikke tilfelle. Mener det er bedre å se en litt krafig dame med passlig(!) piratbukse, enn shorts som viser feite lår... Men det er uansett ikke meningen at slike damer skal gjemme seg bort i mange klær om sommeren, bare finne noe som er kledelig!

(nå har jeg gjort det igjen, gått utenom tråden... vil til sist nevne at min første piratbukse kostet 999kr, da den satt som et skudd og jeg var overlykkelig for at jeg kledde det -så da måtte jeg bare ha den uansett pris :lol: )

Gjest Donna
Skrevet

jeg har lyst på en sånn som går til midten på leggen - og med strammesnorer nederst. Litt sånn lett og deilig stoff ...ser mange har det nå .....

Men jeg er lav .....og bred over baken er jeg også ...og rundt lårene ...... jeg er rimelig sikker på at jeg kommer til å bli skuffet - og enten måtte kjøpe for stor bukse - for de er jo ikke elastiske .....eller måtte gå med dongeristretch og skjørt hele sommeren. :-? Og går man opp i størrelse så blir jo lengden feil ......

Sukk ...det er ikke lett når man ikke bare kan plukke med noe fra stativet og så sitter det som støpt .... :-? :(

Ettersittende dongeri med lavt liv er fint så lenge beina er vide nederst ..og lange så de nesten subber nedi ........men andre bukser synes jeg ikke er fine hvis de sitter inntil ...føler meg litt naken da ....

Uansett skal jeg prøve en sånn bukse og se ......håååper jeg kan bruke det ....blir lei meg hvis ikke .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...