Gå til innhold

Hvordan ser det ut i gangen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karine_*
Skrevet

Jeg trenger tips til hvordan dekorere gangen. Hvordan ser det ut hos deg interiørmessig?

Skrevet

Hvitmalte vegger, en fin, hvit slagbenk vi har skjerf og votter oppi, skohylle og enkel oppheng til jakker.

Noen få bilder.

Gjest 3 barns mamma
Skrevet

Fullstendig kaos. En vegg full av spiker til å henge klær på og 30 par sko i en dunge på gulvet. Betonggulv, gammel matte på gulvet og papp på veggene. Bygde ut gangen for for 2 år siden, men det har stoppet helt opp.

Skrevet

Helt lyse vegger, som resten av leiligheten. Parkett på gulvet, noe som ikke er direkte praktisk, men siden det er en stor åpning inn til stua, gir det et veldig helhetlig inntrykk at gulvet fortsetter inn i resten av leiligheten.

Selve gangen er kvadratisk og ikke spesielt liten, noe jeg syns er bra. Jeg liker ikke trange ganger, spesielt når man har besøk.

Til venstre når man kommer inn, henger en gammel hattehylle i metall. Der henger jakker under og to bastkurver er plassert på toppen, og de rommer paraplyer, luer, votter osv. Under hattehylla, står to hvitmalte skostativ i tre oppå hverandre, så det blir tre etasjer med sko.

På veggen til høyre, henger to helfigursspeil med eikeramme ved siden av hverandre. I kroken foran til venstre står en gammel stol i mørkeblått skinn og med eikebein. En turkis pute i ull i ryggen og et av mine hvite heklesjal henger over armlenet for øyeblikket. På veggen til venstre henger også et stort bilde med røde, japanskinspirerte blomster på hvit bunn, med svart ramme.

Skrevet

min gang er bitteliten, og har en skyvedørsgarderobe som tar mye plass. den har speildører,så den gir riktignok visuelt bedre plass,men det hjelper jo ikke...skulle fjernet dørene,men de er ganske nye så jeg syns det blir litt dumt. inni skapet er det et salig rot, for hyllene henger så høyt oppe, og ting blir bare kastet inn. skulle gjerne skaffet noen fiffige løsninger til å ha inni skapet..

Skrevet

Gangen vår er veldig lang og smal, så det har vært vanskelig å gjøre noe spennende ut av den. Har derfor laget innebygget skoskap, og en helt flat hylle på den ene veggen. Har kjøpt 3 kurver som jeg har oppå hyllen, slik får jeg skjult litt rot. Har kjøpt hengere med ornamentmønster på hos Kid, så ser det litt mer "pyntet" ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...