Gå til innhold

Jeg elsker ham..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart et år, og vi har nettopp kjøpt oss leilighet og flyttet sammen. Vi er begge enige om at dette forholdet er noe vi vil satse på, og vi vil dele resten av livet med hverandre.

Problemet er bare at ingen av ogg noen gang har sagt at vi elsker hverandre.

Han sier at han er glad i meg mange ganger om dagen, jeg sier det samme til ham, og jeg vet at han virkelig mener det.

Jeg blir mer knyttet til ham for hver dag, og jeg vet at jeg elsker denne mannen. Jeg klør etter å fortelle ham det, men hvordan skal jeg si det?

Syns det virker litt dumt å si det etter så lang tid, og tenk om han ikke sier det samme tilbake, da dør jeg.

Han er vel litt sjenert av seg, så jeg må vel bli den første til å si noe, men når og hvordan? Hjelp..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Skrivefeil.. Skulle selvfølgelig stå "ingen av OSS"

:ler:

Skrevet

Si det til han når dere skal sove, rett før dere sovner.. eller ligger og ser hverandre inn i øynene..

*aawh så søtt*

Skrevet

Kjæresten min sa det første gang på SMS, og jeg svarte på SMS med det samme. Og vi satt på hver vår side av restaurantbordet...hihi. Hadde da vært sammen noen måneder. Skikkelig fjortis, men tok ikke lang tid før vi sa det "live" etter det. Vi var den gang 19 år gamle, men nå, ti år etter, ler vi voldsomt av historien;)

Skrevet

Jeg syns at hvis du har mot til å si det, så bare gjør det - tviler sterkt på at han ikke elsker deg også. Det er bare det å si det først som er vanskelig - øv deg litt når han sover sånn at du får kjent litt på det.

Jo mer du gjør ut av det, jo vanskeligere blir det nok å si det. Vi lå på sofaen sammen, slik vi ofte gjør, da han først sa det og det hender jeg tenker på det av og til når vi ligger slik - så det er kanskje et tips: gjør det i en situasjon du føler deg trygg og elsket og gjerne der du vet du kommer til å være om og om igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...