Gå til innhold

Hvor bør man bo på Naxos?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal til Naxos i begynnelsen av Juli og lurer på hvor jeg bør bo. Jeg kommer dit med båt og skal kun bestille hotellrom. Vil gjerne ha et godt hotell med litt fasiliteter. Vi er et par i slutten av tyveårene. Bør vi bo nær Naxos by eller ved en av badebyene ex. Agia Anna? Er takknemlig for svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hva du liker best..

Jeg har både bodd i byen og på Agia Anna, likte begge deler, men syntes egentlig det var greiest å bo i byen,kort vei å gå når du skal ut å spise om kvelden eller ut å shoppe om dagen.

Problemet med å bo på standen er om du drikker til maten i byn, og så må kjøre med moped/bil ut til hotellet senere.Kan jo basere deg på taxi, men...

Jeg ville bodd nær Naxos by.Vil ellers anbefale å gå på kinoen en kveld, utekino med palmesus, øl og lokal sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi absolutt anbefale dere å bo i/nær byen. Vi var på nippet til å bli overtalt til å bo ute ved Plaka stranden, men ombestemte oss. Er ikke alltid man har lyst til å ligge på stranden hele dagen, da er det greit å bo i byen.

Vi bodde på et kjempekoselig hotell i fjor, Studios Stratos. Der var riktignok ingen fasiliteter (vi hadde ikke noe behov for det), men eierene var superkoselige! Rommene var kjempefine og rene, det var kjøkkenkrok, aircondition og balkong. Det lå i en rolig sidegate, nært bystranden.

Anbefales absolutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...