Gå til innhold

fitness, noen jenter her som driver me dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så lei av det vanlige trenings-studioet hvor jeg går for fult i 2 uker å dropper ut resten av året... hehe.. noen som kjenner seg igjen?

men jeg har såååå lyst på en skikkelig FIT kropp.. dess har jeg ikke så mange hobbyer lengre å kunne godt tenke meg å trene 3-5 ganger i uka HARDT..!!!

har mest lyst til å gå på et sted som er lagt opp til fitness eller hard trening, selv for jenter.. å få veiledning å kanskje et diett program av en personlig trener.. osv..

noen som vet noe om dette?? (helst i drammen/oslo)

Videoannonse
Annonse
Gjest -Maggie-
Skrevet

Nå har det vel mer med innstilling å gjøre når det gjelder å komme seg på trening enn type treningssenter, men...

I Oslo er det bl.a. Haralds (Hausmannsgate) og Partner (Grønland) alternativer.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_MH_*
Skrevet
jeg er så lei av det vanlige trenings-studioet hvor jeg går for fult i 2 uker å dropper ut resten av året... hehe.. noen som kjenner seg igjen?

men jeg har såååå lyst på en skikkelig FIT kropp.. dess har jeg ikke så mange hobbyer lengre å kunne godt tenke meg å trene 3-5 ganger i uka HARDT..!!!

har mest lyst til å gå på et sted som er lagt opp til fitness eller hard trening, selv for jenter.. å få veiledning å kanskje et diett program av en personlig trener.. osv..

noen som vet noe om dette?? (helst i drammen/oslo)

Hvor gammel er du og hvor i oslo kunne du tenke deg å trene?

Skrevet
Nå har det vel mer med innstilling å gjøre når det gjelder å komme seg på trening enn type treningssenter, men...

I Oslo er det bl.a. Haralds (Hausmannsgate) og Partner (Grønland) alternativer.

Hos shokat da eller? Trener du der?

Skrevet

jeg er 24 år.. jobber på lysaker så kunne tenkt meg noe i nærheten der helst..

Skrevet
jeg er 24 år.. jobber på lysaker så kunne tenkt meg noe i nærheten der helst..

Wellness Club som ligger på lysaker brygge er et veldig bra sted. Det har riktignok ikke noen fokus på fitness, men er et vanlig treningssenter som har en litt annen vri. De bruker en elektronisk nøkkel for registrering av trening og fremgang, og på den måten er det veldig motiverende å trene for du ser HVA du gjør så mye bedre. I tillegg har de utrolig bra åpningstider.

Jeg trente der en stund faktisk. Men nå er det for langt unna.

Les mer her: http://www.wellnessclub.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...