Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hva gjør jeg nå. Har panikk og er handlingslammet. Min narkomane datter har sendt mld i natt om at hun tar livet sitt. Bor ikke på samme plass men fått husverten til å sjekke leiligheten. Hun var ikke der men tlf og pengboken lå igjen... Hva skal jeg gjøre...hvem skal jeg ringe. Kjenner ingen av "vennene" hennes.
Brunhilde Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Ring politiet og ring legen hennes hvis du vet hvem det er. Har dere en "utekontakt", "rusomsorg" eller lignende der du bor? Ring dem og spør om de kan hjelpe deg. Lykke til!
Bomull Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Støtter Brunhilde, ring politiet! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Har bare lyst å fortelle at det gikk bra:) Da jeg pratet med politiet ble jeg oppringt av vakthav.lege som informerte at hun ble sendt avgårde til sykehuset. De vil videre føre henne på mandag til en institusjon for psykiatri der hun får utredning og hjelp. Puh det har vært en lang dag. På tide å krype til køys. Takk for at dere tok ropet mitt på alvor.
Brunhilde Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Takk for at du fortalte oss hvordan det gikk. Så godt at det gikk bra. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå