Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #1 Skrevet 3. juni 2003 En flaske kommer igjennom, men ei ert får ikke plass. Det er grønt men kan bli lilla. Hvis den blir blå eksisterer den ikke. Hva er dette? Håper noen har løsningen - jeg blir snart sprø av å gruble.......sukk.....
MarianneE Skrevet 3. juni 2003 #2 Skrevet 3. juni 2003 Jeg aaaner ikke! Kan rett og slett ikke fordra slike gåter! Skjønner aldri noen verdens ting!
Miew Skrevet 3. juni 2003 #3 Skrevet 3. juni 2003 Det er vel en gåte av samme type som: Du finner det på Rimi, barn ler av det, voksne kommer i fengsel pga det, og det møtes på toget. Ingen løsning, er en del slike som går rundt for tiden, irriterende.
Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2003 #4 Skrevet 3. juni 2003 Liker sånne jeg, men de må ha et svar altså. Jeg kjenner ikke svaret til gåten din Gjest. Her er en: de rike trenger det de fattige har det det er større en Gud ondere enn djevelen hvis du spiser det dør du... Hva er det?
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #5 Skrevet 3. juni 2003 Det er vel en gåte av samme type som: Du finner det på Rimi, barn ler av det, voksne kommer i fengsel pga det, og det møtes på toget. Denne er det et svar på: menn i uniform.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #6 Skrevet 3. juni 2003 de rike trenger det de fattige har det det er større en Gud ondere enn djevelen hvis du spiser det dør du... Hva er det? Og svaret på den er "ingenting".
Gjest Kira Skrevet 3. juni 2003 #7 Skrevet 3. juni 2003 How about ... Personen som lager det, trenger det ikke, han/hun som bestiller det trenger det heller ikke. Og han/hun som får den, vet ikke at han/hun har den. Hva er det?
Miew Skrevet 3. juni 2003 #8 Skrevet 3. juni 2003 Gjest: jeg visste ikke at barn ler av menn i uniform, trodde de så opp til og ble fascinert av dem?
Sisilie Skrevet 3. juni 2003 #9 Skrevet 3. juni 2003 How about ... Personen som lager det' date=' trenger det ikke, han/hun som bestiller det trenger det heller ikke. Og han/hun som får den, vet ikke at han/hun har den. Hva er det?[/quote'] Vi har fått en litt annen versjon av denne- i siste linje står: "Og han/hun som får det, kan ikke se det"..........jaja, vi har iallefall gjettet på alt ifra pacemaker, blindehund og barnehageplass, vi da! Er spent på om noen vet svaret!!!!
Joplaya Skrevet 4. juni 2003 #12 Skrevet 4. juni 2003 Gjest: jeg visste ikke at barn ler av menn i uniform, trodde de så opp til og ble fascinert av dem? Klovneuniform?
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #13 Skrevet 5. juni 2003 Her er en annen. Det satt en jomfru på en bar og drakk. Hadde hun hatt det hun drakk, hadde hun ikke vært det hun var. Hva drakk hun?
Linemor Skrevet 5. juni 2003 #14 Skrevet 5. juni 2003 How about ... Personen som lager det, trenger det ikke, han/hun som bestiller det trenger det heller ikke. Og han/hun som får den, vet ikke at han/hun har den. Hva er det? svaret er likb kiste
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #15 Skrevet 5. juni 2003 Gjest: jeg visste ikke at barn ler av menn i uniform, trodde de så opp til og ble fascinert av dem? Jeg kan da ikke lastes for at gåten er så dårlig! Det er i hvert fall svaret.
Babyface Skrevet 5. juni 2003 #16 Skrevet 5. juni 2003 Her er en annen. Det satt en jomfru på en bar og drakk. Hadde hun hatt det hun drakk, hadde hun ikke vært det hun var. Hva drakk hun? Jeg veit, jeg veit! Melk! Hadde hun hatt melk i puppene hadde hun ikke vært jomfru!
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #17 Skrevet 5. juni 2003 anonym skrev: Her er en annen. Det satt en jomfru på en bar og drakk. Hadde hun hatt det hun drakk, hadde hun ikke vært det hun var. Hva drakk hun? Jeg veit, jeg veit! Melk! Hadde hun hatt melk i puppene hadde hun ikke vært jomfru! Jepp, riktig svar... Jeg trodde svaret var drinken "Sex on the beach"
Miew Skrevet 5. juni 2003 #18 Skrevet 5. juni 2003 Gjest: er du sikker? Klovneuniform :D HAHAHA!!! jaja Morsomme greier, gitt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå