Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det blir påstått av de som ønsker ol i tromsø att 50% av norges befolkning ønsker ol i tromsø! hvor får de slike tall i fra?

jeg har enda ikke pratet med noen som mener at og bruke 20milliarder på lit "morro" der oppe er en god ide.

så hvor har de da foretatt målinger?

hva mener du, ja eller nei til ol i tromsø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg mener egentlig. Men jeg tror egentlig ikke jeg er noe for OL i tromsø.. Skjønner heller ikke hvor de har de tallene fra ! :S

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er mot. Synst det er bortkasta pengar. OL på Lillehammer ville eg støtta - viss ein kunne gjenbruke anlegga frå 94. Ellers mot der også.

Skrevet

Tja, jeg er litt for fordi det er jo gøy med ol i Norge, kommer til å dra opp og se på om det blir. Men synes vel først og fremst det er sløsing med penger, spesielt med tanke på at jeg anser det som veldig usannsynlig at vi får det. Tror det blir tyskland i stedet, og da har vi brukt en drøss med penger bare på promotering til ingen nytte.

Skrevet

Jeg synes det er totalt uvettig bruk av penger. Titalls milliarder brukt på 14 dagers moro, det er for drøyt for meg.

Dessuten stiller jeg spørsmål ved hvorvidt anleggene kommer til å brukes nok til å forsvare pengebruken, når de 14 dagene er over. Og den såkalte "OL-effekten" er vel også av mer tidsbegrenset varighet enn hva de mest entusiastiske tilhengerne skal ha det til.

Var innom Hamar i sommer, og lo godt av skiltet med "Offisiell OL-by" på. Ja, det er kjempestas liksom, etter 14 år. Kan tenke meg at turistene står i KØ for å besøke Hamar, ene og alene fordi den var OL-by i -94. :skratte:

Skrevet
Eg er mot. Synst det er bortkasta pengar. OL på Lillehammer ville eg støtta - viss ein kunne gjenbruke anlegga frå 94. Ellers mot der også.

Helt enig i denne!

Skrevet

Er egentlig ganske likegyldig til hele greia fordi jeg ikke tror Tromsø når opp i kampen med de andre søkerbyene.

Skrevet
Er egentlig ganske likegyldig til hele greia fordi jeg ikke tror Tromsø når opp i kampen med de andre søkerbyene.

Det er vel ingen andre norske byer som ville hatt større sjans for å få et OL enn Tromsø.

Å tenke seg et ol i de andre norske søkerbyene får meg til å gjespe, og da satser jeg ikke på at folk fra andre land vil være så veldig mye mer begeistret.

gjenbruk av Ol-anlegg i Lillehammer er uaktuelt. Det må da folk ha fått med seg nå.

Så: nei til OL, men hvis det skal være Ol kan det like gjerne være i Tromsø. Det vil i all fall gi noe nytt å vise frem.

Noen som har vært i Tromsø?

man kan si mye om Tromsø, men kjedelig natur er der ikke.

Skrevet
Det er vel ingen andre norske byer som ville hatt større sjans for å få et OL enn Tromsø.

Det er et helt irrelevant argument for min del, for jeg tror ikke det er Norges tur overhodet. Jeg er ganske fornøyd med at Tromsø vant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...