Lady La-Laa Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hallo mine herrer! Jeg har lagt merke til at en del her inne faktisk er menn, så da lurer jeg på: - Hvordan fant du frem til dette forumet? - Vet dama di / kameratene dine at du er aktiv inne på et kvinneforum? Jeg er bare nysgjerrig, så ikke misforstå, jeg synes det er finfint at menn også føler seg velkommen her
Tidemand Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg har brukt Diskusjon.no endel. og har vel siden Kvinneguiden kom vært klar over at forumet har vært der, har bare aldri vært noen serlig interesse... Hvorfor jeg er aktiv her inne har jeg ikke noe seriøst svar på igrunnen, jeg vet ikke Og Damen vet godt jeg er her inne, med tanke på at hun faktisk er ganske aktiv her inne selv også
Gjest nbp Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 har brukt forumet i noen år nå, under andre nick. hørte om det av ei venninde og grunnen til at jeg er her er vel at jeg ikke finner et forum hvor det er litt liv, du kan få en god diskusjon og det er mange aktive folk som skriver. hvert på forumer som er utrolig mye bedre, menn det er et nytt tema pr uke omtrent.
Lady La-Laa Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 Jaså ja, men det er jo bra! Jeg hadde egentlig en forestilling om at dere var litt sånne hemmelige debbatister som snuste rundt i skjul, hehe
Brunhilde Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 har brukt forumet i noen år nå, under andre nick. hørte om det av ei venninde og grunnen til at jeg er her er vel at jeg ikke finner et forum hvor det er litt liv, du kan få en god diskusjon og det er mange aktive folk som skriver. hvert på forumer som er utrolig mye bedre, menn det er et nytt tema pr uke omtrent. Du har vært på andre forum som er mye bedre, men allikvel er det her du er? :klø:
Gjest nbp Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Du har vært på andre forum som er mye bedre, men allikvel er det her du er? :klø: les det jeg skriver, jeg har vært på andre forumer som er mye bedre, men hvor det desverre er lite liv. vi snakker da om noen få nye temaer hver dag. og selv om jeg skulle ønske det var mer liv på de andre betyr ikke det at jeg ikke er på de også:-)
Gjest kenneth Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Hallo mine herrer! Jeg har lagt merke til at en del her inne faktisk er menn, så da lurer jeg på: - Hvordan fant du frem til dette forumet? - Vet dama di / kameratene dine at du er aktiv inne på et kvinneforum? Jeg er bare nysgjerrig, så ikke misforstå, jeg synes det er finfint at menn også føler seg velkommen her God aften, kvinne. - Husker ikke. Tipper jeg hadde behov for et råd fra kvinnestanden, og googlet meg sikkert hit. - Er frank pr. nu, men har uansett ikke nevnt det for min forhenværende. At det er et kvinneforum er underordnet i den sammenheng. Mer relevant er det at man faktisk diskuterer alt fra generelt pisspreik til mer personlige ting - og kanskje bruker eksempler fra det virkelige liv som kan sette bekjente i et dårlig lys...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå