Gjest Lea Skrevet 3. juni 2003 #1 Skrevet 3. juni 2003 I kveld er det sesongpremiere på TV Norge! Endelig kommer det noe som er verd å se :D *glede seg*
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #3 Skrevet 3. juni 2003 #¤%%&/%#"##&(==?#"#% at vi ikke har TV som funker før vi flytter. Kjempebra serie......
Gjest Poirot Skrevet 4. juni 2003 #6 Skrevet 4. juni 2003 Jeg vil bli åstedsetterforsker!! Det er når jeg ser Kripos i hvite drakter, og du hører på nyhetene at de fant 1 hårstrå på en eng/i en stue at jeg IKKE vil bli det. Har 0 tålmodighet what so ever!!
Gjest Poirot Skrevet 4. juni 2003 #8 Skrevet 4. juni 2003 Jeg liker å lete etter småting... Da er det bare å melde seg på politihøyskolen, da! De har mye feite fag: pistolskyting, håndskrifttyding og kjøre fort med bil. Fakta!
Tilde Skrevet 4. juni 2003 #9 Skrevet 4. juni 2003 Noen andre som synes det med rotta var utrolig ekkelt?! :o :-?
Skusla Skrevet 4. juni 2003 #10 Skrevet 4. juni 2003 Elsker den serien.. Å var super glad når jeg så den var tilbake.. Spennende episode i går, og en trist slutt.. Håper ikke Grissom slutter i CSI og blir døv.. Han MÅ liksom være der han.. Gjør serien på en måte. Gleder meg allerede til neste tirsdag! :D
Amber Skrevet 5. juni 2003 #11 Skrevet 5. juni 2003 Ja det med rotta var ekkelt. Det å se henne skade seg selv var og kvalmt.. Utrolig bra serie synes jeg. Ser de skal begynne med CSI Miami... blir nok ikke det samme.
Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #12 Skrevet 6. juni 2003 Kjempebra serie !!! liker at de tenker og gransker ..ikke bare løper rundt og skyter *ler* Fikk ikke sett denne gangen ..får ta det igjen på tirsdag !!!
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #13 Skrevet 6. juni 2003 Jeg liker de klippene der de liksom filmer inni/gjennom kroppen jeg. Liker og liker fru Blom... :-? Men det gir liksom en helt spesiell opplevelse og gjør at serien skiller seg ut fra andre serier. Så er det nesten alltid TO saker med i hver episode. Veldig fint at de veklser mellom to forskjellige "settinger".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå