Gå til innhold

Hvordan gå frem med en sjenert gutt?

Gjest G

Anbefalte innlegg

hei, er det noen sjenerte gutter der ute som kan hjelpe meg litt?

Jeg "Holder på" med en gutt, som jeg er veldig interisert i. Vi har møttes gjennom felles venner og vært ute ca 4 ganger, med felles venner. Her om dagen var vi på date, det var veldig koselig, men han prøvde seg ikke på noen måte, ikke tok han meg i hånden eller kysse meg. Men etter vi var ute fikk jeg godnatt melding og vi har sendt meldinger med hverandre hver dag nå etter det. Vi har kysset litt og sånn, men da var ingen av oss edru:P hehe

Det jeg lurer på er om jeg skal ta mest inijativ, altså spørre han ut og sånn, eller er det luret å vente litt på han.. hva liker dere at jenter gjør?

(Ps. vet at jeg har litt eller mye skrivefeil, så det trengs ikke komenteres;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville fortsatt å date en stund til før noen nødvendigvis trenger å ta initiativ, for meg er det viktig å bli godt kjent og få en kjemi uten at man har det travelt. Kysse og være fysisk kan man gjøre etter en stund, da blir det så mye bedre, når man ser at den andre er seriøs og alt føles rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, jeg passerer nok som sjenert gutt, ja...

For min del ville det betydd mye om jenten hadde vært tydelig på at hun likte meg. Da hadde jeg følt meg tryggere, og hadde slappet mer av sammen med henne. Sjenert kan ofte henge sammen med litt svak selvtillit, selv om det ikke trenger å være tilfellet her.

Så mitt tips vil være at du initiativ med litt måtehold. Jeg ville foretrukket å få være litt alene med jenten. La ting få utvikle seg i litt rolige og kontrollerte omgivelser. Når dere har blitt bedre kjent håper og tror jeg sjenansen forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for tipset:D

det eneste som er litt dumt med at jeg skal ta initiativ, er at jeg også er en smule sjenert, fordi jeg syns det er så dumt å mase på gutten.. hvis han ikke er keen i det hele tatt:S:P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må finnes en mellomting mellom å mase og ikke gjøre noe som helst, ikke sant? Og du må nok akseptere å ta noen sjanser. Sånn er det i dette gamet.

Basert på det du selv skriver virker han ikke akkurat avvisende. Å sms'e daglig med en jente som overhodet ikke interesserer meg fremstår som unaturlig og forledende. Antar disse meldingene er av "personlig" karakter og ikke dreier seg om vær og vind :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...