Gjest lille meh¨¨ Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hei. Noen som har hatt lingnende problem?? Jeg og Kjæresten min har alltid hatt regelmessig sex, men for litt siden fikk jeg forferdelig vondt da han førte penisen inn, det er helt neders i kjeden, akkurat ved åpningen. Har ikke vondt ellers... Noen som vet hva dette kan være. takk for alle svar =)
Gjest Gjest_Alexandra_* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Hei. Jeg har akkurat det samme problemet. Hadde aldri det før med andre partnere, heller ikke i begynnelsen med han jeg har nå. Jeg vet ikke hva det kan være. Det er også vondt etter samleie og kan vare opptil 2 døgn.
Gjest lille meh¨¨ Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Ja det er sånn jeg har det å! i førsten var det bare sånn av det begynte å svi hvis vi holdt på lenge, men nå kan vi ikke holde på i det hele tatt! Det er foferdelig vondt! Har bestilt time hos gynikolog, men er så ille nervøs! Kvier meg ille for å gå!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Google noe som heter Vestibulitt, og se om du kjenner deg igjen der.
Gjest lille meh¨¨ Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 ja kjente meg veldig igjen der. Tusen takk... Da er det bare å gå til legen da! Gruer meg!!!!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Kanskje du kan finne noen tips her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=182817
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå