mari4ever Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Fått litt dilla på å kjøpe ting på nettet nå jeg :D Dette er så gøy å du får det så mye billigere enn i Norge:D:D Måtte prøve glo minerals siden dette skal jo være så bra:D håper det er bra siden betalte jo nå 218 kr med frakt
Jean Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Ett mycket bra val. Det pressade pudret är det oerhört många svenskor som avgudar. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 hvor kjøpte du det da?regnes ikke frakten med i 200-kr-grensen?Er nysgjerrig p glo m. jeg også
mari4ever Skrevet 21. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2008 Ett mycket bra val. Det pressade pudret är det oerhört många svenskor som avgudar. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Så flott:D fint å høre det var et bra valg av deg siden du er jo hudeksperten her på forumet:) Så har jeg et spørsmål til deg Jean: holder dette puddert bra utover dagen, holder huden seg matt?
mari4ever Skrevet 21. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2008 hvor kjøpte du det da?regnes ikke frakten med i 200-kr-grensen?Er nysgjerrig p glo m. jeg også jeg kjøpte det på http://www.bettermakeupforless.com du betalte 4.50 dollar i frakt og da ble dette 218,- kr for pudderet:)
LadyInRed Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 med de kursene som gjelder nå, blir vareverdien >200 kr. Så da blir det straks dyrere.... det er nemlig ikke kursen ved betaling som gjelder, men derimot tollvesenets kurser den dagen varen ankommer norge (se her: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO )
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 så flott da! så da blir det ikke moms og toll altså..men forferdelig vanskelig å finne farge da, er jo så dårlige bilder eller har du testet fargen på forhånd? sikkert tusen tråder om dette,men...
Jean Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Det är mycket sällsynt att en foundation överlag (även mineralfoundations) håller huden matt en hel dag. Hornlagret avsöndrar just döda celler så att huden "flyttar" sig. Det man kan göra om man har tendens till mycket fet och oljig hy är att vara noga med sin hudvårdsrutin innan pudret och gärna lägga en mattande dagkräm som ex Day Zyme från Marini, sedan ett mattande spf över. Du kan även köpa till ett puder som enbart just mattar fetare partier, finns på Glo oxå. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 HM..ser at det blir over 200 for pudderet, så da kommer moms på 25% i tillegg...men klitt billigere enn å kjøpe i norge blir det vel uansett
mari4ever Skrevet 21. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2008 HM..ser at det blir over 200 for pudderet, så da kommer moms på 25% i tillegg...men klitt billigere enn å kjøpe i norge blir det vel uansett ja d blir 200 kr over for pudderet, har d noe å si om det er 18 kr over? er frakten så dyr altså for de 18 kr over? uansett jeg vet jeg har kald undertone, altså lys i huden og røde kinn, da har jeg beige undertone på engelsk... kjøpte light beige jeg:) kitt billigere? dette pudderet koster 600 å noe på hudsalong endel billigere med andre ord:)
Rexina Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Så at det kostet kr 450 på hudpleiesalong der jeg bor. Har både det pressede og det løse, og liker det løse best:) men begge er bra. Du kommer nok til å bli fornøyd så lenge det er riktig farge. Det pressede dekker skikkelig bra og gir en matt hud. Det løse gir mer glød.
Nienna83 Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Jeg er også stor fan av Glo, men foretrekker det løse. Syns dette gir mer dekkevne og holder hele dagen. Eneste minuset er at det tar lengre tid å legge på (dårlig tid på morgenen) og det søler litt. Kjøper all Glo på ebay. Betalte ikke mer en 10$ for den pressede varianten
mari4ever Skrevet 30. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. august 2008 Jeg er også stor fan av Glo, men foretrekker det løse. Syns dette gir mer dekkevne og holder hele dagen. Eneste minuset er at det tar lengre tid å legge på (dårlig tid på morgenen) og det søler litt. Kjøper all Glo på ebay. Betalte ikke mer en 10$ for den pressede varianten Hørrtes bra ut!:D jeg blir blank av id så da tenkte jeg at glo sitt pressede pudderet er bedre for meg, siden blir fort blank satser på d blir bra:D
Gjest *lucky* Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 jeg kjøpte det på http://www.bettermakeupforless.com du betalte 4.50 dollar i frakt og da ble dette 218,- kr for pudderet:) Pudderet koster deg 209,35kr +ca 24kr i frakt. Da blir det toll. Hvorfor ikke handle det på Ebay så slipper man dette! Jeg betaler 145kr for pudderet + ca 19kr i frakt. Aner ikke hvor mye toll koster, men det blir jo uansett dyrere enn nødvendig! Bruk denne: http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16
mari4ever Skrevet 31. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. august 2008 Pudderet koster deg 209,35kr +ca 24kr i frakt. Da blir det toll. Hvorfor ikke handle det på Ebay så slipper man dette! Jeg betaler 145kr for pudderet + ca 19kr i frakt. Aner ikke hvor mye toll koster, men det blir jo uansett dyrere enn nødvendig! Bruk denne: http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16 jeg skjønner ikke ebay..... ja jeg vet det ble dyrere nå da:p men ja det var veldig vanskelig å bestille noe fra ebay siden jeg måtte betale noe 100 kr i frakt osv:S fikk IKKE billig frakt jeg vertfall...
Gjest *lucky* Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 jeg skjønner ikke ebay..... ja jeg vet det ble dyrere nå da:p men ja det var veldig vanskelig å bestille noe fra ebay siden jeg måtte betale noe 100 kr i frakt osv:S fikk IKKE billig frakt jeg vertfall... http://search.stores.ebay.com/Beauty-Withi...ineralsQQsofpZ0
Nienna83 Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 Bare et spørsmål, sto og studerte ingrediensene på Glo foundation isted, og så at de inneholder parabener. Trodde det skulle være så mye renere og uten parabener jeg
Jean Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 Hej! Det stämmer att det finns parabener i Glo. Om du jämför Glo med många andra mineralmärken, så kommer du märka att innehållslistan är betydligt länge i Glo än hos andra. Varför de valt detta vet jag ärligt talat inte, men samtidigt vet jag att många just kan tolerera Glo tom ibland bättre, än de med enbart få ingredienser i. Så jag tycker det är helt klart värt att testa. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Deception Skrevet 31. august 2008 #19 Skrevet 31. august 2008 Hvis du vil ha ren mineralsminke, bør du holde deg unna de kommersielle merkene som ID, GloMinerals, Jane Iredale, Youngblood, osv, som ofte bruker en hel haug tilsetningsstoffer. Dessuten er det umulig å lage helt "ren" presset sminke, da det trengs stoffer for å binde sminken. Selv har jeg ingen spesielle skrupler i så måte, og velger det huden min liker, men jeg synes det er litt frekt å markedsføre produkter som "sååå rene og sååå mye bedre for huden/heelt naturlig sminke/så ren du kan sove i den" når det egentlig mest er snakk om markedsføringstriks. Men forbrukerne går på, og kjøper uten å stille spørsmål.
Jean Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 Deception har en viss poäng här. Det har väl inte undgått någon om att då man ska börja med mineralsmink, är det ofta endast i.d man känner till. Och i pressad form förekommer det en del tillsatser oavset mineralmärke (även de flytande), men jag vill ändå påstå att de är långt "nyttigare" för huden än de traditionella kosmetiska märkenas olika täppande foudantions. Det jag främst tycker man ska se upp med är ju vaxer och just petrolium (petrolium kan vi ju utesluta ur mineralmärkena, men väl vaxer skulle kunna finnas). Själv brukar jag enbart i lös puderform och mina klara favoriter är jane Iredale och Avanya, långt bättre än i.d för min del. Men det är mycket olika just med mineralsmink. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå