Gå til innhold

Tok på en annen jente, nå begynner hun i klassen min (har kjæreste)

Anbefalte innlegg

Gjest Guttgutt
Skrevet

Hva gjør jeg nå?

Jeg var på tur med klassen, og så skjedde det at jeg tok litt på en annen jente (nedi trusen, men ikke på kjønnsleppene), jeg angret som en hund på dette, fortalte det til kjæresten min og brøyt all kontakt med hun jeg tok på. Nå fikk jeg altså vite at etter hun har stått på venteliste, skal hun begynne i klassen min.. Hva i alle dager gjør jeg? Har helst lyst til å legge meg i et hull i bakken og aldri komme opp igjen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

late som ingenting????? fungerer greit det i mange tilfeller... også i dette tilfellet, mener nå jeg.

Skrevet

Dere var på klassetur sammen før hun kom i klassen din...? (!)

Okai.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

ja, klassetur før man er en klasse..... :-O

Skrevet

Han kan ha vært på tur med SIN klasse, og truffet på henne fra f.eks en annen skole som var på klassetur samme sted kanskje?

Lat som ingen ting du, TS ;)

Og kjæresten din setter helt sikkert stor pris på om du prater minst mulig til henne :)

:klem:

Skrevet

Ville bare si at jeg synes det var bra og modig gjort av deg å fortelle det til kjæresten din. Ikke alle som ville gjort det.

Ellers ville jeg vel avvente sitasjonen litt. Kanskje kommer denne jenta også til å late som ingenting?

Skrevet

Det var da innmari så vanskelig å forstå at det går ann å gå i klasse, bytte skole og så havne i klasse igjen..

VG1 samme klasse

VG2 forskjellig skole

VG3 samme skole, men heldigvis kom hun ikke i klassen min..

Skrevet

Jeg kjenner meg selv så godt, at om du hadde vært min kjæreste, og kommet klasse med denne jenten, så hadde jeg KLIKKET!

Jeg hadde blitt så sint, og grenet meg i søvn, hver eneste dag !

Sånne ting gjør vondt..

Nå er jeg kanskje litt i overkant sjalu, men det får så være.

Hadde nok fått kjæresten min til å enten byttet klasse, eller byttet skole. Helst sistnevnte.

Ellers hadde det nok vært over og ut.. Hadde ikke orket den smerten av å tenke på kjæresten min og jenten sammen, og at jeg aldri var til stede og fikk vite hva som skjedde ...

Bytt skole :)

Skrevet

Jeg er typen som ikke hadde vært sammen med deg lenger etter det du gjorde, så kanskje jeg er mer konservativ enn din kjæreste, men jeg mener du bør fortelle det til kjæresten din.

Du har jo allerede lagt deg på en "ærlig, fortell alt"- linje og at du da ikke forteller om at du går i klasse med henne kan jo tyde på at du har noe å skjule.

Hold deg så så langt unna denne jenten som mulig, dersom du beholder kjæresten din.

Skrevet

Nå har jeg faktisk fortalt henne at det var en sjans for at vi kom i samme klasse også. Men nå har vi heldigvis ikke gjort det, så jeg fortsetter på skolen. Jeg overser den andre jenta totalt, og går gjerne motsatt retning når jeg ser henne.

Skrevet
Nå har jeg faktisk fortalt henne at det var en sjans for at vi kom i samme klasse også. Men nå har vi heldigvis ikke gjort det, så jeg fortsetter på skolen. Jeg overser den andre jenta totalt, og går gjerne motsatt retning når jeg ser henne.

Å, nå ble jeg lettet på dine vegne :)

Kjæresten min går også andre veier når en viss person kommer til syne.

Tror kjæresten din vil bli utrolig glad for at du gjør dette for henne, selvom det egentlig bare skulle mangle ettersom du faktisk har vært utro mot henne med denne jenten.

Hvordan tok kjæresten din dette da ? : )

Gjest Nishiki
Skrevet
Jeg kjenner meg selv så godt, at om du hadde vært min kjæreste, og kommet klasse med denne jenten, så hadde jeg KLIKKET!

Jeg hadde blitt så sint, og grenet meg i søvn, hver eneste dag !

Sånne ting gjør vondt..

Nå er jeg kanskje litt i overkant sjalu, men det får så være.

Hadde nok fått kjæresten min til å enten byttet klasse, eller byttet skole. Helst sistnevnte.

Ellers hadde det nok vært over og ut.. Hadde ikke orket den smerten av å tenke på kjæresten min og jenten sammen, og at jeg aldri var til stede og fikk vite hva som skjedde ...

Bytt skole :)

:dåne:

Du kan da neppe være litt i overkant sjalu, du må da ha bikket over til sjukelig sjalu for lenge siden?

Skrevet
:dåne:

Du kan da neppe være litt i overkant sjalu, du må da ha bikket over til sjukelig sjalu for lenge siden?

;)

Det har da mye å si på bakgrunn, hvilket forhold du har vært i, ting som har skjedd i nåværende forhold osv osv, du kan ikke bare uttale deg etter et råd fra meg. Jo du kan, men det er helt feil fra din side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...