Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Heisann! Vet noen av dere hvor jeg kan kjøpe "Sexy hair - produkter" (shampoo/balsam) på nettet billig? Har fått prøvd de nå, og synes de var bra. Takk for svar!
Gjest Snart 42 Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg kjøper her. Rimeligste stedet jeg har funnet i hvert fall. Jeg kjøper voks til gutta mine. Kr. 228,- hos frisøren her hjemme, ca. 13 dollar hos GWBeauty - dvs. ca. kr. 65,-. Leveres på døren, ringer før de kommer så man slipper å være redd for ikke å være hjemme/på kontoret. Du får også direktelink fedex.com slik at du kan følge sending av pakken. Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Oiii.. takk for raskt svar...ohhhh lykke sier jeg. Det var jo super billig der. Men hvordan er det med toll (regner med at grensen er 200,- også her), og hva tar de i porto?
LadyInRed Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 (endret) det kommer opp en "Shipping Calculator" i kassen når du har bestilt en vare, så der vil du finne ut hvor mye frakt det er på din bestilling. vet du forresten hva Sexy hair - produkter (shampoo/balsam) koster i norge? Endret 21. august 2008 av LadyInRed
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Heisann! Da er det bestilt, ble ca 200,- for shampoo/balsam + porto. Tror det er bittelitt mindre flaske enn det som selges i frisørsalonger her. Er litt usikker på om "porto" regnes inn i toll-takstene her i Norge, så jeg torde ikke shoppe flere produkter i første omgang. Kjøpte i dag (den lilla "silky hair" shampooen og balsamen) og betalte 440,- tilsammen på norsk frisørsalong ......
Gjest Snart 42 Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Her finner du info om toll, mva etc. Generelt dyrere frakt fa USA enn fra europeiske nettbutikker, men til gjengjeld er jo dollarkursen veldig lav for tiden så til tross for dyr frakt er det ofte lønnsomt. Dog varierer fraktprisene veldig fra butikk til butikk så det lønner seg å sjekke. Her er en engelsk nettbutikk som også selger Sexy hair-produkter. Jeg har bestilt fra både denne og GWBeauty og sistnevnte kom rimeligst ut, men hvis dollarkursen stiger kan den andre være et rimeligere alternativ.
Mehe Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Ebay-stores er også et billig alternativ. Porto regnes ikke inn i verdien på pakken når det skal beregnes toll.
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Strawberrynet.com selger shampoo og balsam for under hundrelappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå