Gå til innhold

dine beste tips!


Green

Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vore moro om alle (dei som vil) kan presentere dei beste tipsa sine i ein tråd! For eksempel om de skal gjere noko litt utanom det vanlege i kyrkja eller på festen etterpå, om de har nokon geniale idear til blomsterdekorasjonar, bordkort, invitasjonar, eller om de har eit spesielt tema for den store dagen. Rett og slett det beste frå DITT bryllaup! (anten du allerede har hatt det eller er i planleggjingsfasen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samlet mine beste tips her, så du kan jo ta en titt på denne tråden:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=12609

Vil også råde alle til å ta proffe bilder hos fotografen! Man kan si hva man vil om private bilder og leve i troen på at de blir fine, men fotografbilder er virkelig flottest (generelt sagt selvfølgelig). Våre private bilder ble desverre ikke så bra, men fotografbildene var verdt hver en krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg tror har hjulpet oss mest er denne listen: http://www.zeromindset.com/merete/bryllup/...planlegger.html

Og Accessdatabasen som er brukt til å lagre all informasjon om gjester og samarbeidspersoner har spart oss for masse frustrasjon!

Å bestille sko fra USA 3 uker før bryllupet var ingen lur ide (de er ikke kommet og nå er det 10 dager igjen til bryllupet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bestille sko fra USA 3 uker før bryllupet var ingen lur ide (de er ikke kommet og nå er det 10 dager igjen til bryllupet).

Åååååh! Håper virkelig de kommer snart!

Det burde holde med 3 uker, men for andre kan det være et godt tips å gjøre det litt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er å ha så lite som mulig igjen å gjøre til dagen før bryllupet. Og sørge for at noen andre har full kontroll over ting, slik at de kan ta ansvar på bryllupsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mine tips er:

1. Dokurv på både herre og dametoalettet. I kurven putter du feks hodepinetabletter, blank neglelakk, ekstra strømpebukser, frisk pust, tyggis osv. (selfølgelig litt forskjellig innholdt på dame og herre toalettet).

2. Lage en gjesteoversikt som legges på hver plass. I oversikten laget vi en bordtegning med navnene på hver enkelt gjest, hvilken relasjon de hadde til brudeparet samt en eller annen anekdote/morsomhet om vedkommende.

3. Fruktfat til kaffeen - deilig med noe litt frist i tillegg til alle de søte kakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååh! Håper virkelig de kommer snart!

Det burde holde med 3 uker, men for andre kan det være et godt tips å gjøre det litt tidligere.

Næh, ikke noe i Posten i dag heller. Fredag sa de 2-4 dager, så nå bør det virkelig dukke opp noe snart! *bitenegler*

Heldigvis kan jeg returnere dem dersom de kommer så sent at jeg kjøper andre. Jeg må jo ha noen dager å gå dem inn på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tips er:

1. Dokurv på både herre og dametoalettet. I kurven putter du feks hodepinetabletter, blank neglelakk, ekstra strømpebukser, frisk pust, tyggis osv. (selfølgelig litt forskjellig innholdt på dame og herre toalettet).

Og jeg vil da legge til at dette ikke er så viktig å stresse med. Vi hadde en slik kurv og det var ingen andre enn meg selv som brukte dem. Noe småtteri kan være kjekt å ha tilgjengelig for gjestene, men ikke stress med å lage denne kurven så perfekt som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...