Gå til innhold

morgengave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja hva har der gitt eller skal gi ??

jeg vil gi noe han vil huske men hvet liksom ikke helt hva da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker jeg skal gi en klokke :jepp:

Han har så lenge jeg har kjent ham ønsket seg en dyr Tag Hauer klokke, så tenkte at det er vel hvertfall en ting som vil vare. Problemet er at de ikke har safirglass og ingen tekniske finurligheter som høydemåler, kompass osv.

Men nå har han i det siste begynt å snakke om en mye billigere klokke, nesten 1/3 av prisen. Og da er jeg ikke så sikker på om det blir en klokke for "resten av livet".

Så jeg må prøve å fiske litt uten å avsløre meg ;)

Skulle ønske det var en skikkelig stor klokkebutikk her hvor jeg kunne kjøpt en dyr klokke, og dersom han heller ville så kunne han byttet den i to litt billigere. Har funnet en som selger Tag Hauer, men de sleger bare andre dyre merker som Rolex også. Så om noen vet om noen slike på Vestlandet, så si ifra :)

Skrevet

Du har jo alltids idéen om aktbilder av deg, i album, tatt av proff fotograf. Det ga jeg til min kjære for 5 år siden, og han digget det rått! :D

Eller en opplevelse han sent vil glemme. Vet ikke om han er typen til å hoppe fallskjerm jeg? Eller ta ham med på en reise (hvis du har god råd)? Men dere skal kanskje allerede på bryllupsreise..

Skrevet
Du har jo alltids idéen om aktbilder av deg, i album, tatt av proff fotograf. Det ga jeg til min kjære for 5 år siden, og han digget det rått! :D

Eller en opplevelse han sent vil glemme. Vet ikke om han er typen til å hoppe fallskjerm jeg? Eller ta ham med på en reise (hvis du har god råd)? Men dere skal kanskje allerede på bryllupsreise..

Det er noe jeg vurderer. Men hvem er proffosjonell? HAr jo lyst på noe som jeg vet blir privat...og ikke brukt noe annet sted.

Har du noen tips?

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor du holder til, men jeg brukte Knut Hoftun Knudsen i Drammen. Han var kjempeflink og fikk meg til å slappe helt av, selv om situasjonen var helt uvant for meg. Vil bare råde deg til å presisere veldig nøye at han ikke skal legge noe ut på internett, for det hadde han veldig lyst til å gjøre med sine bilder av meg.

Lykke til! :)

Skrevet
Nå vet ikke jeg hvor du holder til, men jeg brukte Knut Hoftun Knudsen i Drammen. Han var kjempeflink og fikk meg til å slappe helt av, selv om situasjonen var helt uvant for meg. Vil bare råde deg til å presisere veldig nøye at han ikke skal legge noe ut på internett, for det hadde han veldig lyst til å gjøre med sine bilder av meg.

Lykke til! :)

Takk for svar. Bor jo i lørenskog...men det er jo ikke vansklig å finne veien til drammen:)

Skrevet
Takk for svar. Bor jo i lørenskog...men det er jo ikke vansklig å finne veien til drammen:)

Bare hyggelig! Nei, da er det jo ikke langt til Drammen. Bor nesten rett ved deg selv, jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...