Gå til innhold

Skal ha en bra bærbar pc

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Jeg skal kjøpe min første bærbare pc. Jeg har en stasjonær nå og ønsker å kunne bruke den bærbare til omtrent det samme. Jeg vil kunnne spille spill på den og laste ned musikk. Hva slags type bør jeg velge? Hva bør jeg se etter? Legg gjerne ved linker på pc`er som vil passe mitt bruk.

Tusen takk for alle tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger litt mer info. Skal du ha den virkelig bærbar, eller kjøper du bærbar kun fordi du vil ha noe som tar mindre plass i rommet og lettere kan ryddes vekk? Det finnes "bærbare" med skjermer på 17" og oppover, de er ikke noe særlig å slenge over skulderen daglig. Stor skjerm er kjekt å bruke, men går på bekostning av pcens vekt, volum og batterilevetid.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Skal ha en som jeg kan stue bort når den ikke er i bruk. Men hvor mange GB og MB bør jeg ha? Jeg har ikke peiling på dette i det hele tatt :)

Skrevet

For en stubar spill-pc som du ikke skal frakte rundt, se etter noe som denne. Trenger du ikke fullt så mye spillkraft holder denne susen. Siste har halvparten så mye grafikkminne som første.

Finnes sikkert bedre og billigere der ute, men det er noen forslag.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Skrevet

www.dinside.no/data finner du de svarene du søker! Der får du både "opplæring" i hva du trenger, tester og prisguide! Jeg sitter selv og leter nå for å kjøpe! Men du trenger gjerne minimum 500GB harddisk bare for å si det, og det er smart å skaffe en ekstern harddisk til mye av musikken og filmene, siden de tar opp så j.. mye plass at pc'n fort blir treig av det!

:)

Skrevet

hp er et veldig bra merke skal man spille på den er 4 gb ram og 160-360 el no bra det kommer ann på spillene men det burde holde og veldig mange spill er veldig stor. du får en kjempe bra pc på elkjøp sine online sider til 10 000 fra hp skjekk den ut den er bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...