Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Har noen av dere erfaring med den nye foundation til Kanebo som heter sensai silk? Jeg har litt tørr og sensitiv hud, har Kanebo renseprodukter som kan passe til min hud? Har lest litt skryt om Kanebo sine renseprodukter i tidligere tråder, så jeg lurer på om jeg skal prøve dette merket.
Gjest Gjest_mari4ever_* Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Har noen av dere erfaring med den nye foundation til Kanebo som heter sensai silk? Jeg har litt tørr og sensitiv hud, har Kanebo renseprodukter som kan passe til min hud? Har lest litt skryt om Kanebo sine renseprodukter i tidligere tråder, så jeg lurer på om jeg skal prøve dette merket. heisann:) har ingen erfaring med kanebo sin nye sensai silk men eg tror nok du vil like denne veldig godt siden den skal gi bra med fukt og siden du har tørr hud vil nok denne passe veldig godt kan jeg tenke meg:) Du får nesten spørre på parfymeri Kanebo sine rensprodukter er supre:) prøvde litt av venninna mi og fikk glød med en gang! å tro meg; jeg har prøvd mye renseprodukter
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Jeg skal prøve renseproduktene fra Kanebo, det samme med den nye foundation til Kanebo, siden de skal slutte med Creme finish foundation.
Lady La-Laa Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hei! Jeg har prøvd kremer og renseprodukter fra mange merker (Lancome, Biotherm, Clarins, Clinique og Kanebo) Og jeg synes produktene fra Kanebo skiller seg klart best ut! Jeg liker veldig godt måten de har bygget opp renseserien sin på. Først bruker du en type makeup fjerner som tar bort brunkrem/pudder som du har liggende på huden (de fleste merker har ikke dette trinnet i renseserien) Den fjerner også lett mascara, iallefall vanlig mascara , vannfast har jeg ikke noe erfaring med. I dette trinnet kan du velge mellom 3 ulike typer helt uavhengig av hudtype. Trinn nummer 2 er selve rensekremen, her velger du etter din hudtype (fet, normal eller tørr) Trinn 3 er tonic vann, her velger du også etter hudtype. Når det gjelder foundation så finner du også den som best passer din hudtype. Jeg vet iallefell at før "sensai silk" serien kom så hadde de en krem med ekstra mye fuktighet som het supermoist, den brukte jeg om vinteren og var kjempefornøyd med den! Jeg må legge til at jeg var mer fornøyd med de gamle kremene til kanebo før de intoduserte Sensai Silk. Sensai silk skulle liksom være bedre, men jeg synes ikke det, synes huden min blir tørrere av denne kremen. Derfor byttet jeg til Biotherm etter at Sensai Silk kom, men alt i alt så synes jeg likevel Kanebo har det beste tilbudet av de merkene jeg har prøvd.
Gjest cybergirl Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Kanebo er et veldig bra merke! Har mye av det, sminke fra Kanebo også. Anbefales
Gjest Bloom Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Hei! Jeg har prøvd kremer og renseprodukter fra mange merker (Lancome, Biotherm, Clarins, Clinique og Kanebo) Og jeg synes produktene fra Kanebo skiller seg klart best ut! Jeg liker veldig godt måten de har bygget opp renseserien sin på. Først bruker du en type makeup fjerner som tar bort brunkrem/pudder som du har liggende på huden (de fleste merker har ikke dette trinnet i renseserien) Den fjerner også lett mascara, iallefall vanlig mascara , vannfast har jeg ikke noe erfaring med. I dette trinnet kan du velge mellom 3 ulike typer helt uavhengig av hudtype. Trinn nummer 2 er selve rensekremen, her velger du etter din hudtype (fet, normal eller tørr) Trinn 3 er tonic vann, her velger du også etter hudtype. Trinn 3 som du kaller det hører ikke til renseserien, og er heller ikke et tonic vann. Kanebo er bygd opp på dobbel rens og dobbel fukt. Vannet er et fuktvann, ikke et rensevann. Du bare klapper på vannet etter du er ferdig med step 2 av rensen- og bruker deretter emulsion. Jo mer du bruker av fuktvannet, mindre bruker du av emulsion.
Lady La-Laa Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Trinn 3 som du kaller det hører ikke til renseserien, og er heller ikke et tonic vann. Kanebo er bygd opp på dobbel rens og dobbel fukt. Vannet er et fuktvann, ikke et rensevann. Du bare klapper på vannet etter du er ferdig med step 2 av rensen- og bruker deretter emulsion. Jo mer du bruker av fuktvannet, mindre bruker du av emulsion. Nei, det er ikke tonic vann nei, sa feil der, er bare så vant til at de andre seriene fra andre merker har tonic vann. Det jeg skulle fram til var at jeg alltid har brukt dette vannet før ansiktskremen, og har følt at jeg har fått et helhetlig resultat da. Så jeg anbefaler at man ikke hopper over noe men kjøper alle de "4 trinnene" Så kan man eventuelt supplere med andre ting man føler man har behov for, jeg hadde for eksempel øyekrem og pore clarifying essence itillegg
Catzy Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Jeg kjører også hele rense og fuktighetsserien til Kanebo. Bruker fuktighet Light, siden Moist blir for mye for meg. Bruker Cleansing Cream og Milky Soap til rens. Har i tillegg 10 second awakening essence og Eye gel (etellerannet), men disse bruker jeg ikke så ofte. Har brukt serien med stort hell i snart 3 år, og kommer stadig vekk tilbake til den. Jeg ville gått innom et parfymerin som fører Kanebo og sett om de har prøver eller reisepakker. Produktene er litt dyre, særlig siden du bør kjøpe flere for å få mest uttelling, og da er det surt å sitte igjen med produkter som huden din ikke tåler. Reisestørrelsene deres holder i omtrent 1 mnd, hvilket vil være lenge nok til å se om det funker for deg. Noen ganger blir huden litt rar de første dagene med et nytt produkt, og da er det greit å kunne teste mer enn en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå