Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Finnes det en pulsklokke som gjør det enkelt å stille inn når man skal trene intervall? De jeg har sett på til nå er det så mye trykking på. Om jeg vil løpe i pulssone 1 i 4 minutter, pulssone 2 i 3 minutter, tilbake til 1 i 4 minutter, osv, så må jeg for hver gang jeg vil endre pulssone trykke på ørten knapper for å endre pulssonen, og så trøkke enda flere ganger for å stille tiden. Det hele mens jeg trener. Det blir så mye pes synes jeg. Finnes det en klokke hvor jeg bare kan forhåndsstille det hele? Slik at jeg på forhånd sier at etter 4 minutter skal du gå til sone 2 og holde denne i 3 minutter og så gå tilbake til sone 1 i 4 minutter osv? Sånn at jeg bare kan løpe i vei uten å trykke på en eneste knapp underveis?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg vet ikke om noen spesielle, men jeg vet at polar har mange gode klokker
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg har Polar F11, fungerer utmerket til intervall for meg:)
Gjest ts Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har Polar F11, fungerer utmerket til intervall for meg:) Men er det sånn at du kan forhåndsstille den til å skifte pulssoner av seg selv etter et visst antall minutter, eller må du trykke på klokken mens du løper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå