Catanova Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 For ca to måneder siden bestilte jeg en reise til Barcelona via Ryan air. Sånn det ser ut nå så ønsker jeg å forandre litt på tilbakereisen. Jeg reiser ned fra Norge en mandag, og planen var egentlig å reise fra Barcelona på fredag morgen. Nå ønsker jeg å ordne det slik at jeg heller reiser ned fra Norge mandagen (fremdeles) og bytter til at jeg reiser hjem til Norge mandags morgen, altså en uke etter. Det betyr 3 dager etter den datoen jeg egentlig skulle reise fra Barcelona. Dette er i slutten av september. Er det noen som vet om det er mulig å få ordnet dette uten at det vil koste meg masse, masse ekstra penger? Jeg prøvde å ringe inn til et tlf via nettsiden deres, der det var engelsktalende. Et minutt kostet, fra hustlf, 14 kr. Og når jeg da ringer fra mobil er det enda mer, så jeg leitet etter en mail jeg kunne skrive til men fant ingen. Vet dere om en mail jeg kan kontakte for å få tak i en saksbehandler eller noe slikt for å høre med Ryan air om det er mulig for meg å forlenge flyturen? Vet dette ble litt rotete, men syns det er så vanskelig å forklare uten at det blir rotete På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Vet ikke om du har sett dette fra nettsiden til Ryanair. 1. Sjekk om du får mellomlegg ved å søke opp priser for tilbaketuren på mandagen. 2. * Flight dates, times and routes are changeable (subject to seat availability). If booked online the rate of £28/€35 per one way flight/per person applies or if booked at an airport or reservation centre the rate of £44/€55 per one way flight /per person applies. In addition, to these flight change fees, any price difference between the original total price paid and the lowest total price available at the time of the flight change is charged. Please note that if the total price on the new flight is lower, no refund will be made. * Flight changes (subject to seat availability) can be made online, up to 12 hours prior to the scheduled flight departure time or up to 4 hours prior via a reservation centre (subject to reservation centre opening hours). Internet/web only fares cannot be booked when flight changes are made through an airport or reservation centre. No flight changes can be made to a reservation once a passenger has checked in for a flight. 3. Bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå