Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjelden på gardinstoff-markedet, og er derfor ikke helt stø i prisene. Er 650 kroner meteren "dyrt"?

Skjønner jo at prisen er avhengig av en rekke faktorer, men... Synes å huske at jeg betalte rundt 250 kroner metern forrige gang jeg sydde gardiner, men det begynner å bli noen år siden.

Skrevet

Jeg synes at 650 kr pr meter er relativt dyrt..

Dette skyldes at jeg liker å kunne bytte ut gardinene mine.

Hvis jeg hadde funnet gardiner som jeg virkelig forelsket meg i, så ville jeg kanskje betalt det de kostet likevel.

Som du sier henger ofte prisen sammen med tykkelse, kvalitet osv.

Har du behov for "tette" gardiner, så må du kanskje regne med å betale for dette.

Du får gardinstoff til 250 kroner fortsatt. Gjerne billigere også.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Den prisen ligger vel rundt midt på treet, for de virkelig flotte stoffene kommer man fort over 1000 kroner pr. m.

Minnie

Skrevet

Akkurat, ja.

En avsporing: Jeg har leid inn en interiørkonsulent som skal hjelpe meg med stuen, og hun foreslår disse gardinene. Jeg er ikke helt overbevist.... og da er det i hvert fall dumt å betale 650 kroner meteren for gardinene. Hadde vært annerledes hvis jeg virkelig hadde falt for dem, som Lea sier. Jeg er i det hele tatt utrolig misfornøyd med denne konsulenten, angrer på at jeg leide henne i det hele tatt!!! Jeg koster på meg et ikon-fjes, så rasende er jeg på henne: :kjempesinna:

Skrevet

Gi henne sparken om hun ikke duger.

Det er DU/dere som skal bo der og trives.

Gå heller ut og se etter gardiner selv da. Blir du ikke forelska i et apesielt stoff, så kjøp noen du liker godt og som ikke koster så mye.

Plutselig finner du drømmegardinene og da er det surt å tenke på pengene som ble brukt på gardinene du ikke likte.

Skrevet
Er 650 kroner meteren "dyrt"?

Jeg synes det er forholdsvis dyrt. Men, det kommer an på hvor mange høyder du skal ha, og om du har tenkt å fóre de.

Er det bare ett eller to små vinduer, så kan du koste på deg litt ekstra. Skal du ha 10 lange høyder (ca. 220 x 650 = ca 14000 + fór), ja, da ville jeg vel tenkt meg både en og to og tre ganger om før jeg slo til.

Finn gjerne gardiner først, så kan du planlegge farge på veggene/tema utfra hva som passer til de.

Hvis du ikke trives med interiørkonsulenten din, kvitt deg med henne. Det er du som skal bo der, ikke hun.

Skrevet

Jeg synes det var dyrt .

Hvor kommer de gardinene fra ?

Du bør ta deg en tur og se på gardiner selv før du bestemmer deg.

Du kan få fine gardiner til halve prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...