Gjest Lilleulv Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 De reklamerer stadig for treningsapparat til å ha hjemme (TV-shop... :-D). Jeg skal nå begynne å trene på treningssenter 1 gang i uka, men siden jeg har en liten baby blir det ikke mye tid. Jeg kunne tenke meg et treningsapperat til å ha hjemme i stua så jeg får stramma opp litt etter fødselen... Men er det noe som virker? Kan noen anbefale meg noe?
Gjest Snart 42 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 (endret) Jeg har ikke noe apparat å anbefale, men hvis du er hjemme med en liten baby - er det ikke da litt ok å komme seg ut av huset for å trene i stedet? Vet ikke hvordan det er der du bor, men de fleste litt større treningssentre har barnepass. Der passer de gullungen mens du får trene i fred. Med godt utvalg av apparater! Hvis du skal bli medlem på et senter og bare trene èn gang ukentlig blir det ganske dyrt hvis du har månedlig avgift. Vet dog ikke hvilke betingelser ditt senter har da.... :-) Noe som kan være greit å ha som supplement hjemme er ball - dvs. stor treningsball. På denne kan du gjøre veldig mange bra øvelser. Mange baller selges også med dvd som viser øvelser. Det finnes for øvrig mange øvelser man kan gjøre på/med ball på nettet og i blader. Endret 22. august 2008 av Snart 42
Gjest Lilleulv Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 blir ikke aktuelt med det første da jeg har en prematur baby. hadde opprinnelig tenkt meg på sånn barsel-trening med baby
Gjest -Maggie- Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Jeg ville skaffet meg en spinningsykkel, og trent litt styrke ved siden av. Enten med vekter som du får kjøpt ganske billig, eller med egen kroppsvekt.
getti84 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Om du kan litt trening er det utrolig mye du kan få gjort med enkle hjelpemiddler. Som kondisjonsapparat ville eg gått for en ellipsemaskin eller spinningssykkel som er mer plassbesparende. For styrketrening vil en benk med regulerbar rygg, manualer, matte og en bosuball gjøre nytten. Med disse få hjelpemidlene kan du f.eks gjør knebøy, utfall, brystpress, bicepscurl, tricepspress, situps i ulike varianter på matte eller bosu, rygghev på bosu, nakkepress, sidehev, stående roing osv osv. Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. mrs_bond, mod Endret 10. januar 2009 av mrs_bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå