Rioja Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Jeg var på et kjøpesenter sammen mannen min i går. Mens mannen er inne på en annen butikk treffer jeg en gutt jeg drev og tusket litt med for mange år siden. Han er 5 år yngre enn meg, og studerte her på den tida før han flyttet, og jeg har ikke sett han siden. Mannen kommer ut og sier "hei xxxx". Det viser seg at mannen min har vært fotballtrener for denne gutten... (Mannen min er opprinnelig fra samme sted, og er igjen 5 år eldre enn meg igjen.) Også lurer han selvsagt på hvordan vi kjenner hverandre...:dåne: Det ble en pinlig situasjon for å si det mildt! Heldigvis lo bare mannen min av det hele, og mobbet meg for å ha gått på barnerov... Hva er oddsen for at noe slikt da?
Humleblomst Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Uff så ubehagelig! Men det er godt at du har en mann som ikke tok det så tungt da, han kunne reagert på mange verre måter en med å terge deg litt. Tenk om han ble stiv i maska og nektet å snakke med deg i flere dager...! Og odsen? Jeg tror nok at du er en av få som har opplevd dette. Hvis det er en liten trøst kommer du nok ikke i samme situasjon om igjen regner jeg med.
Gjest missLady Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Hahaha Så flaut!! Men vær glad han tok det med et smil og en vakker kommer du til å le av det selv..
Noli Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Uff så ubehagelig! Men det er godt at du har en mann som ikke tok det så tungt da, han kunne reagert på mange verre måter en med å terge deg litt. Tenk om han ble stiv i maska og nektet å snakke med deg i flere dager...! Og odsen? Jeg tror nok at du er en av få som har opplevd dette. Hvis det er en liten trøst kommer du nok ikke i samme situasjon om igjen regner jeg med. Mener du virkelig at dette er noe å bli sur for og nekte å snakke med noen i flere dager for? Mannen skal altså kunne bli sur fordi konen en gang i tiden gjorde det samme som han har gjort: hatt et forhold til noen fem år yngre.
Humleblomst Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Mener du virkelig at dette er noe å bli sur for og nekte å snakke med noen i flere dager for? Mannen skal altså kunne bli sur fordi konen en gang i tiden gjorde det samme som han har gjort: hatt et forhold til noen fem år yngre. Menn kan være rare skapninger, og ikke alle er like rasjonelle i tankegangen. Noen menn ser faktisk på kvinnens kropp som sin "private eiendel", og reagerer på de merkeligste måter når de blir minnet på at kvinnen har hatt et liv før dem. En kvinne bør selvfølgelig ikke finne seg i slik behandling, men en slik situasjon forårsaker mye smerte uansett hvordan kvinnen reagerer på det. Min kjære er ikke en slik en, men jeg har da møtt noen av dem.
Gjest Gjest_c_* Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Oi! Ikke meningen å ta over tråden nå, men når du snakker om pinlige situasjoner og odds.. kremte.. Da må jeg bare si jeg har vært i nesten samme situasjon! Og det var vel i fjor, samboeren mistet sin bestemor og hans søskenbarn skulle komme over å snakke med han om den situasjonen.. "Hun og mannen hennes kommer over en tur," fikk jeg beskjed om, helt greit det! Til det ringte på! Samboer åpner, og inn i stuen kommer da søskenbarn med mannen sin, som viser seg å være en tidligere "bekjent" av meg! Vi bråstopper begge to, ser han blir en smule nervøs og følte selv som om noen slo til meg rett i magen, hehehe.. Men tar oss i det rimelig fort :gjeiper: Håndhilser pent på hverandre, "Hei, jeg er xxx, hyggelig å hilse på deg!" Det var en temmelig merkelig situasjon der vi satt i stuen, jeg og samboer, og det andre paret, hvor han og jeg har hatt et forholdsvis villt, men kort forhold fra tidligere Kunne ikke falle meg inn å fortelle samboer om det, men heldigvis har vi ikke så veldig mye kontakt med de, så det er forholdsvis greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå