Gå til innhold

er jeg slem nå?:)

Anbefalte innlegg

Gjest rusketuska
Skrevet

En gammel flamme fikk nyss i at jeg var singel ( så meg på en nettside) og har tatt opp igjen kontakten. Hyggelig det. Vi har flørta litt av og på i mange år, men aldri hatt et forhold siden vi var 18 (jeg er 31). Han spør om vi skal møtes, og jeg sier at så lenge vi kun møtes som kompiser er det kult. Han trekker seg da, men inviterer igjen på pizza i går. Jeg sier ja takk. Jeg har vært klar på at vi skal være venner, men tar meg selv i å flørte med han, og kommer med tvetydige bemerkninger. Han er ærlig på at han kanskje kunne tenkt seg no mer, men sier at venner også er ok. Er det slemt av meg, eller får han ta konsekvensen selv :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slemt av deg, ja. Om du vet at han er interessert, og vet at du ikke er det, er det veldig barnslig og dårlig gjort å leke med følelsene hans ved å være tvetydig og flørtete.

Skrevet

Egotrip og luremus! Psykotiske trekk dette.

Skrevet

Rusketuska er ikke en mann som vil fremstille kvinner i et dårlig lys.

Skrevet

Nei, når du er klar på at dere bare er venner, er det ikke slemt. At du flørter med ham betyr vel at du er åpen for en useriøs romanse med han også. Det bør han forstå og ikke lure seg selv til å tro du vil noe seriøst.

Gjest rusketuska
Skrevet

hahaha. For et engasjement. Psykotisk og luremus?? :ler: nå VET jeg ikke om han vil noe mer da. Tar utgangspunkt i det han faktisk SIER og det er at dette er helt greit:) Mange fler gærninger her enn meg i allfall :fnise:

Skrevet

om du holder deg til det han sier, så vet du jo da at han kunne tenke seg noe mer, om du hadde villet. At han sier at kun vennskap er greit, er også ok. Når du så flørter med ham og sender signaler som kan tyde på at du likevel vil noe mer en bare venner, så synes jeg du nærmer deg grensen for litt ufin ja!

Eller ihvertfall at du egentlig ikke respekterer ham og hans ønsker i forhold til deg.

Dersom du hadde en mann du var interessert i og egentlig håpet at kunne bli din, ville du satt pris på det om han SA han kun var interessert i vennskap, men ga deg grunn til å tro noe annet? selv om han faktisk ikke er interessert i noe mer?

jeg ville aldri gjort det, har sittet på den andre siden med en som sa som deg, og det var faktisk fryktelig sårende og forvirrende å skulle forholde seg til en man aldri visste hva ville. Stadig håpe at "nå kanskje?", men nei.

Gjest bergenmann
Skrevet

Jeg har en venninne som driver på slikt med meg. Sender meg allslags mulige signaler og "savner" meg sinnsykt hvis jeg ikke ser henne på bare to dager. Blir dritsjalu når jeg treffer andre jenter. Hun oppfører seg som om hun er forelska i meg, men når vi setter oss ned og snakker seriøst så vil hun bare være venner.

Vi hadde en liten romanse første gang vi ble kjent men så dabbet det litt av. Dette er sånne psykologiske triks dere jenter bruker. Jeg har sagt at hun må slutte, for både jeg og hun vil egentlig bare være venner. Men når hun gjør slik så blir jeg i perioder forelska i henne igjen. Det er jævla vanskelig.

Har tatt det opp flere ganger nå med min venninne, vil helst ikke miste henne, men nå vurderer jeg å bare kutte henne helt ut.

Så ja, det er dårlig gjort det trådstarter driver med. Du skal ikke leke med andres følelser på den måten, det er veldig egoistisk.

Skrevet

Svar til deg siste, hun er ikke mye til venn en gang!

Til dere andre, det er ALDRI greit å leke med andres følelser;) så lenge du hi spør er det svar nok i seg selv;)

Skrevet

Du får tenke deg om litt, så finner du nok ut hva du selv ville syns om det var du som var i hans situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...