Bergenspike Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hei! Er det noen som har erfaring fra hvitevarer fra IKEA? Skal få nytt kjøkken fra IKEA og lurer på om kjøl-/fryseskap, oppvaskmaskin, stekeovn, mikro og ventilatorhette fra IKEA er av god kvalitet.
Suzy Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Jeg har ventilator og oppvaskmaskin fra IKEA på mitt kjøkken og det er veldig bra. Ikke hatt noen problemer med det.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Oppvaskmaskin fra IKEA best i test: http://www.dinside.no/php/art.php?id=380921&=katnav
Fat Sally Lee Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Vi har Frost kjøle- og fryseskap fra IKEA, og er meget fornøyd. Gir jevn tempratur, har gode hylleløsninger og gir ikke fra seg en lyd.
Gyda Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Hvitevarene fra Ikea er Whirlpool - så det er i utgangspunktet helt ok kvalitet på de. Har selv kjøpt kjøkken fra Ikea - med innbygd oppvaskmaskin og kjøleskap + ventilator. Har ikke fått installert oppvaskmaskina enda - men er godt fornøyd med ventilatoren (suger som bare det) og kjøleskapet.
Azalea Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hei! Er det noen som har erfaring fra hvitevarer fra IKEA? Skal få nytt kjøkken fra IKEA og lurer på om kjøl-/fryseskap, oppvaskmaskin, stekeovn, mikro og ventilatorhette fra IKEA er av god kvalitet. Jeg har hørt at mye er dårlig igjen.. Men kanskje det har blitt bedre de siste tider. Jeg for min del hadde nok kjøpt det på en elektrobutikk.
Yummy_Mummy Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt både kjøleskap, oppvaskmaskin, microbølgeovn og platetopp fra ikea. Det er whirlpool, så det er god kvalitet. Men ikea er ikke billigste stedet å kjøpe hvitevarer (jeg fikk personalrabatt, derfor lønte det seg for meg). Dersom du skal kjøpe flere ting kan du også få rabatter hos andre butikker (jeg fikk f.eks. over 20% rabatt da jeg skulle kjøpe flere ting til nytt hus)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå